ΤΟΠΙΚΑ

Δεν αποκλείουν την κατάληψη του σταθμού

δεν-αποκλείουν-την-κατάληψη-του-σταθμ-851206

Από τη σημερινή συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡEΝ – ΟΣΕ θα εξαρτηθούν οι επόμενες κινήσεις των σιδηροδρομικών που προσανατολίζονται ακόμη και σε αποκλεισμούς του σταθμού, εφόσον η διοίκηση επιμείνει στην κατάργηση δρομολογίων.
Η συνάντηση με τον κ. Μιχόπουλο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα και θα συμμετέχουν εκτός από το σύλλογο σιδηροδρομικών Θεσσαλίας και αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας του κλάδου.
Μοναδικό αίτημα των συνδικαλιστικών οργάνων η ανάκληση της απόφασης για μείωση των δρομολογίων στη γραμμή Βόλου- Λάρισας- Βόλου κατά 50%, που άρχισε να εφαρμόζεται από το Σάββατο 26 Ιουλίου και σύμφωνα με την απόφαση της διοίκησης θα ισχύσει μέχρι 31 Αυγούστου.
Τα συνδικαλιστικά όργανα των σιδηροδρομικών αναμένεται να επαναλάβουν στον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡEΝ- ΟΣΕ ότι η κατάργηση αυτών των δρομολογίων έχει προκαλεσει το σιδηροδρομικό αποκλεισμό του Βόλου από τη Δυτική Θεσσαλία σε μία περίοδο μάλιστα τουριστική, όπου η κίνηση είναι πάντα αυξημένη.

Μεγάλες
οι ελλείψεις
Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, εν όψει της σημερινής σύσκεψης στην Αθήνα, εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή της στο Σύνδεσμο, αποδοκιμάζει τον τρόπο με τον οποίο η Διοίκηση διαχειρίζεται τα προβλήματα του ΟΣΕ και απευθύνει μία σειρά από ερωτήματα όσον αφορά
στην ολοκλήρωση των έργων υποδομής για τον εκσυγχρονισμό του ΟΣΕ. Με αφορμή τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται και έχουν ως αποτέλεσμα έργα που ήταν να ολοκληρωθούν μέσω του Γ Κ.Π.Σ να έχουν μετατεθεί για το τέλος του 2012.
Η ΠΟΣ κατηγορεί ευθέως τους διοικούντες του ΟΣΕ ότι ευθύνονται για το γεγονός ότι ο ΟΣΕ έμεινε από τροχούς, με αποτέλεσμα 24 κινητήριες μονάδες να ακινητοποιηθούν και ο Οργανισμός να υφίστανται ανεπανόρθωτη οικονομική ζημία, αφού καταργούνται επιβατικές και εμπορικές αμαξοστοιχίες.
Αναφέρεται στις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού στους κλάδους που εμπλέκονται με την κυκλοφορία και την ασφάλεια αυτής, με αποτέλεσμα όσοι υπάλληλοι έχουν απομείνει να εργάζονται συνεχώς χωρίς άδειες, αναπαύσεις και υπερωριακά και σημειώνει:
“Είναι προφανές ότι η πολιτική που ακολουθεί ο κ.Χατζηδάκης δεν ταιριάζει στην ευρωπαϊκή κουλτούρα, εκεί όπου οι σιδηρόδρομοι εκσυγχρονίζονται, αναπτύσσονται. Είναι μια πολιτική συρρίκνωσης και απαξίωσης του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών με στόχο τη διάλυση και την ιδιωτικοποίησή του.
Οι σκέψεις του για τις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, ξεπουλώντας αντί πινακίου φακής την τεράστια ακίνητη περιουσία του Οργανισμού, είναι ένα ακόμη σχέδιό του.
Είναι προφανές ότι η Διοίκηση του Ο.Σ.Ε. και ο Μέτοχος θέλουν εξαθλιωμένους εργαζόμενους, αφού η πρόταση η οποία είχε καταθέσει για «αυξήσεις» 3,2% την ώρα που ο πληθωρισμός βάσει επίσημων εξαγγελιών τρέχει με 4,9% δεν είναι αυξήσεις αλλά ουσιαστικές μειώσεις εισοδήματος.
Θέλουμε να δηλώσουμε την αντίθεσή μας στα σχέδια συρρίκνωσης και απαξίωσης του σιδηροδρόμου, του ασφαλέστερου και οικολογικότερου μέσου μαζικής μεταφοράς και να διαβεβαιώσουμε
τους αρμοδίους ότι οι σιδηροδρομικοί θα αντιδράσουν δυναμικά”.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου