ΤΟΠΙΚΑ

Μεταξύ σφύρας και άκμονος

μεταξύ-σφύρας-και-άκμονος-851206

Επάνω: Κανένας κίνδυνος για τους καταθέτες…

Οι σοφοί Υπουργοί Οικονομικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφάσισαν την αύξηση του εγγυημένου ορίου καταθέσεων στις 50.000 ευρώ. Τετραπέρατοι οι άτιμοι! Αν είχαμε 50.000 ευρώ κατάθεση, ζεστό ρευστό, μαρούλι που λένε και επί το λαϊκότερον, θα φοβόμασταν την κρίση; Άρα καταλάβατε σε ποιους μπαίνουν εγγυητές οι υπουργοί.

Αιφνιδιαστική επίσκεψη του Καραμανλή στο Υπουργείο Ανάπτυξης, όπου συναντήθηκε με τον υφυπουργό για το ζήτημα της ακρίβειας. Βέβαια ο υφυπουργός, παρότι Βλάχος, ούτε την τιμή της φέτας δεν μπορεί να τιθασεύσει. Μην αναρωτιέστε γιατί δεν συναντήθηκε με τον υπουργό κ. Φώλια και προτίμησε τον υφυπουργό. Ο υπουργός έπαιξε στα παράθυρα τις τελευταίες μέρες για την οικογενειακή του εταιρία κι ο Καραμανλής τα παράθυρα δεν τα γουστάρει, γιατί μπουκάρει από τις μπαλκονόπορτες στις αιφνιδιαστικές του επισκέψεις.

Πάντως ο Γιώργος χθες τα είπε ξεκάθαρα για το σχέδιο εξόδου από την κρίση. Ξέρουμε πού θα πάμε (ελπίζουμε όχι για τζόκινγκ). Ξέρουμε πώς θα πάμε (ελπίζουμε όχι με ποδήλατο). Ξέρουμε με ποιους θα πάμε (ελπίζουμε όχι με Πετσάλνικο, Τόνια Αντωνίου κλπ.). Γενικώς ο Γιώργος έχει καλή διάθεση τελευταία. Τάζει και, ως γνωστόν, το τάξιμο δεν χαλάει σπίτι.

Δεν άντεξε πάνω από δύο ημέρες ο Κώστας Καραμανλής και είπε το ναι στον Σταύρο Δαϊλάκη να γυρίσει στην Ν.Δ. Όμως σε αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο η παρέμβαση με επιστολή της Στέλλας Μπεζαντάκου. Δεν είναι τυχαίο ότι προχθές την έστειλε και σήμερα είπε το… ναι ο πρωθυπουργός. Με λίγα λόγια η γνωστή τραγουδίστρια έσωσε την χώρα από το ξεσκόνισμα των διαβατηρίων και πλέον δεν πάμε σε εκλογές μέχρι το τέλος του χρόνου. Η Μπεζαντάκου πλέον θα εξαφανιστεί από τα κοινά της χώρας και θα κάνει παρεμβάσεις πολιτικού περιεχομένου μόνο αν θεωρήσει ότι κάτι δεν πάει καλά στον τόπο. Και ίσως αυτό είναι το σωστό. Όταν προτάσσει τα στήθη της η Στέλλα, όλα τα προβλήματα λύνονται, εκτός κι αν απείλησε τον Καραμανλή ότι θα τραγουδήσει έξω από το Μέγαρο Μαξίμου.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου