ΤΟΠΙΚΑ

Νέο οργανόγραμμα στον ΟΣΕ. Επανέρχονται διευθύνσεις στο Βόλο

νέο-οργανόγραμμα-στον-οσε-επανέρχοντ-599231

Ανοίγει ο δρόμος για την επαναφορά της Δ’ Γραμμής και της Δ’ Επιθεώρησης στο Βόλο ύστερα από απόφαση που ενέκρινε το νέο οργανόγραμμα και ψηφίστηκε από το Δ.Σ του ΟΣΕ. Παράλληλα αναμένεται η προκήρυξη των θέσεων ευθύνης και η στελέχωση των δύο ζωτικών υπηρεσιών του Βόλου και της Θεσσαλίας γενικότερα.

Την ανακοίνωση έκανε χθες από το Βόλο ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ (Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού) και μέλος του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ Γιάννης Αντωνιάδης κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του ΟΣΕ.

Σύμφωνα επίσης με τον κ. Αντωνιάδη όλες οι εταιρείες του Ομίλου ΟΣΕ μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.) υπέγραψαν Συλλογική Σύμβαση Εργασίας ενώ όπως ο ίδιος υποστήριξε σιδηροδρομικοί που αποχώρησαν με μετατάξεις και εφεδρείες, σε εφαρμογή του Ν.3891/2010 που κατακερμάτισε τον ενιαίο ΟΣΕ επιστρέφουν σιγά-σιγά στις σιδηροδρομικές εταιρείες με κοινή υπουργική απόφαση που υπογράφουν συναρμόδια υπουργεία με το Υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων.

Η διαδικασία αυτή θα συνεχιστεί με τον νέο νόμο που ψηφίστηκε πρόσφατα και αφορά την κινητικότητα στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Ο κ. Αντωνιάδης αναφέρθηκε επίσης στα δύο έργα εντός του 2017 που δημοπρατούνται από την ΕΡΓΟΣΕ, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, τα έργα ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης στους σιδηροδρομικούς άξονες Βόλου – Λάρισας και Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας.

Παράλληλα, εντός του 2017, όπως ανέφερε, θα υλοποιηθεί οριστικά η παράκαμψη του S της Νέας Ιωνίας με ταυτόχρονη σύνδεση του σιδηρόδρομου με την βιομηχανική περιοχή Βόλου.

Ο κ. Αντωνιάδης ζήτησε επίσης δημόσια συγνώμη για τα προβλήματα που προκλήθηκαν εξαιτίας της κακοκαιρίας με αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν επιβάτες, τονίζοντας ότι «Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξαιτίας της κακοκαιρίας υποχρεώθηκε να καταργήσει για δύο μέρες κάποια δρομολόγια, όμως τα περισσότερα δρομολόγια εκτελέστηκαν (πάνω από 800), κανένας επιβάτης δεν κινδύνευσε και σε όλες τις αμαξοστοιχίες υπήρχε ηλεκτρικό, φως και θέρμανση συνεχώς.

Απαιτείται -ανέφερε ο ίδιος- προσεκτική εξέταση και εκτίμηση όσων συνέβησαν ανά υποσύστημα και λήψη συνολικής απόφασης, ώστε παρόμοια φαινόμενα να μην επαναληφθούν στο μέλλον».

Στην εκδήλωση επίσης μίλησε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στο Θεσσαλικό Σιδηρόδρομο Δημ. Νικολάου που ήταν ιδιαίτερα αιχμηρός απέναντι στη διοίκηση του ΟΣΕ κάνοντας λόγο για «ξεπούλημα» της δημόσιας περιουσίας. Αναφέρθηκε επίσης στις ελλείψεις που υπάρχουν κατηγορώντας τη διοίκηση για αδιαφορία και πλήρη απαξίωση του σιδηρόδρομου με αφορμή και τα όσα διαδραματίστηκαν με την πρόσφατη κακοκαιρία.

Επίσης μίλησε για προβληματική συντήρηση του τροχαίου υλικού, για τη μεγάλη έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού ενώ επίσης αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις που έχουν γίνει για οικονομικά και θεσμικά αιτήματα του προσωπικού.

Στην εκδήλωση επίσης παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων οι Γιώργος Αποστολέρης – κεντρικός σταθμάρχης Βόλου, Ντίνα Σιουποτίνα – προϊσταμένη Επιθεώρησης Λάρισας, Μπάμπης Θανασάκης – προϊστάμενος τομέα Εργοστασίου Βόλου, Δημήτρης Νικολάου – πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, εκπρόσωποι των συνταξιούχων σιδηροδρομικών και της Λέσχης κ.ά.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου