ΤΟΠΙΚΑ

Ερευνα από την ΕΛΜΕ Μαγνησίας για διάδοση ψευδών ειδήσεων

ερευνα-από-την-ελμε-μαγνησίας-για-διάδ-590731

Καταγγέλλει συκοφάντηση εκπαιδευτικών σχολείων, που χαρακτηρίστηκαν πειραματικά

Συκοφάντηση εκπαιδευτικών σχολείων, που πρόσφατα χαρακτηρίστηκαν πειραματικά, με πρόσχημα ανώνυμη επιστολή, με ψεύδη και παραπλανητικές πληροφορίες καταγγέλλει η Ενωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

Η ανώνυμη επιστολή που κοινοποιήθηκε τις προηγούμενες μέρες φέρει γονείς και κηδεμόνες μαθητών να καταγγέλλουν καθηγητές του 1ου Γυμνασίου και 1ου Λυκείου Νέας Ιωνίας Βόλου για τη μετατροπή των σχολείων σε πειραματικά, αλλά και τις κινητοποιήσεις που υπάρχουν από καθηγητές ενάντια σε αυτή την απόφαση.

Υποτίθεται ότι υπογράφεται από δεκάδες γονείς και έχει αποσταλεί στο υπουργείο Παιδείας.

Σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ τονίζει ότι δεν είναι η πρώτη φορά που εκπαιδευτικοί συκοφαντούνται, όμως τονίζει ότι θα διερευνήσει τη διάδοση των ψευδών και παραπλανητικών πληροφοριών και επιφυλάσσεται να κινηθεί αναλόγως.

«Η θέση μας για τα «πρότυπα» και «πειραματικά» σχολεία έχει έγκαιρα δημοσιοποιηθεί με ανοιχτή επιστολή στην κοινωνία.

Ακόμα μια φορά επισημαίνουμε ότι θα συνεχίσουμε να κάνουμε το καθήκον μας ως εκπαιδευτικοί, όπως αποδείχτηκε και στην τρέχουσα, πρωτόγνωρη κατάσταση της πανδημίας. Θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τη δημόσια εκπαίδευση, να διεκδικούμε εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα, καλύτερα σχολεία για όλα τα παιδιά», σημειώνει.

Πράγματι από την πρώτη στιγμή η ΕΛΜΕ Μαγνησίας έχει ανακοινώσει τις θέσεις της.

Σύμφωνα με αυτές έχει γνωστοποιήσει ότι θεωρεί ότι η πρόθεση «αναβάθμισης» κάποιων σχολείων συνεπάγεται εξ ορισμού την υποβάθμιση όλων των υπολοίπων. Πάγια διεκδίκηση του κλάδου και των συνδικαλιστικών οργάνων είναι η στήριξη και η αναβάθμιση όλων των δημόσιων σχολείων ως προς τις κτηριακές και υλικοτεχνικές υποδομές τους, οι έγκαιροι και επαρκείς διορισμοί καθηγητών για όλες τις ειδικότητες, καθώς και η ποιοτική και δωρεάν επιμόρφωση όλων των καθηγητών.

Για την ΕΛΜΕ η ενέργεια μετατροπής σχολείων σε Πειραματικά οδηγεί νομοτελειακά σε διαχωρισμό των μαθητών. «Τα σχολεία διαθέτουν μικτό επίπεδο μαθητών, καθώς αποτελούν μικρογραφία της κοινωνίας στην οποία ζούμε και στην οποία αργότερα θα κληθούν να ζήσουν οι μαθητές μας. Δεν μπορούμε να ρίχνουμε στον Καιάδα μαθητές μετρίων ή χαμηλών επιδόσεων. Αντιθέτως, οφείλουμε να τους βοηθούμε να βελτιωθούν», αναφέρει χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων.

Τέλος, κρίνει αντιπαιδαγωγικό και αντιδημοκρατικό να στηρίζονται και να έχουν αυξημένη χρηματοδότηση (και μέσω χορηγιών) μόνο τα σχολεία που ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένα, εν πολλοίς αυθαίρετα, όπως αναφέρει, και άνωθεν καθορισμένα στάνταρ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου