ΤΟΠΙΚΑ

Λογαριασμοί μετά από πέντε μήνες!

λογαριασμοί-μετά-από-πέντε-μήνες-578455

Λόγω της έλλειψης υδρομετρητών υπήρξαν μετρήσεις που αφορούσαν κατανάλωση για το τρίτο τρίμηνο του 2012 , οι οποίες έγιναν τέλη Μαρτίου του 2013 με αποτέλεσμα οι λογαριασμοί να φτάσουν στους καταναλωτές Απρίλιο ή Μάιο του 2013. Οι χρεώσεις όμως έγιναν με τα τιμολόγια του 2012 που ήταν πιο ακριβά απ΄ ότι το 2013.

Τα παραπάνω σημειώνονται στην απάντηση που έδωσε ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ Λεωνίδας Μαυρογιάννης σε επερώτηση δημοτικών συμβούλων της μείζονος μειοψηφίας.

Για τους λογαριασμούς που αφορούν το 4ο τρίμηνο του έτους, δηλαδή κατανάλωση από 1/10 έως και 31/12, η καταμέτρηση αρχίζει στις αρχές Ιανουαρίου του επόμενου έτους και ολοκληρώνεται σε όλες τις περιοχές σε τρεις περίπου μήνες.

Εξαιτίας:

α.της μεγάλης γεωγραφικής επέκτασης της ΔΕΥΑΜΒ, με την ενσωμάτωση των νέων περιοχών που ανήκουν στον Καλλικρατικό Δήμο Βόλου, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η δυναμικότητα του προσωπικού της Επιχείρησης όχι μόνο δεν αυξήθηκε αλλά συνεχώς μειώνεται λόγω συνταξιοδοτήσεων και απαγόρευσης προσλήψεων, και

β. της απεργίας και της πολυήμερης κατάληψης της υπηρεσίας από τους εργαζομένους το Δεκέμβριο του 2012, υπήρξε καθυστέρηση στην καταμέτρηση των υδρομετρητών και αυτό επέφερε με τη σειρά του καθυστέρηση στην έκδοση των λογαριασμών.

Οπως προβλέπεται, οι δημότες λαμβάνουν τέσσερις λογαριασμούς ετησίως, οι οποίοι αναφέρονται σε τρίμηνη κατανάλωση, με το τιμολόγιο που κάθε έτος αποφασίζεται από το Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ και το Δημοτικό Συμβούλιο.

Οι λογαριασμοί στους οποίους αναφέρεστε, αφορούν το 4ο τρίμηνο του έτους 2012 και χρεώθηκαν με το τιμολόγιο που ίσχυε για το έτος 2012, με τη σημείωση βέβαια, όπως προαναφέραμε, ότι εκδόθηκαν με καθυστέρηση. Η καθυστέρηση αυτή, δηλαδή, κατ’ ουδένα τρόπο επιβάρυνε τον καταναλωτή, πολλώ μάλλον που στη ΔΕΥΑΜΒ εφαρμόζεται η αναγωγή στις 90 ημέρες, ώστε και η όποια καθυστέρηση στην καταμέτρηση να μην επιβαρύνει τον καταναλωτή. Πρέπει να γίνει απολύτως σαφές ότι κανένας καταναλωτής δεν πλήρωσε για κατανάλωση που έκανε το 2013, με

το τιμολόγιο του 2012. Για την κατανάλωση του 2012 ο κάθε καταναλωτής έλαβε συνολικά τέσσερις -και όχι πέντε- τριμηνιαίους λογαριασμούς, με το τιμολόγιο που αποφασίστηκε για το 2012.

Κλείνοντας, κρατούμε το γεγονός ότι έστω και με καθυστέρηση αναγνωρίζετε το γεγονός ότι προχωρήσαμε σε μείωση των τιμολογίων στο νερό τόσο το 2012 σε σχέση με το 2011, όσο και το 2013 σε σχέση με το 2012.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου