ΤΟΠΙΚΑ

Κάθοδος στην Αθήνα για τον ΟΣΕ

κάθοδος-στην-αθήνα-για-τον-οσε-851206

Δυναμικό παρών από τους σιδηροδρομικούς του Βόλου και όλης της Θεσσαλίας στο μεγάλο συλλαλητήριο που έγινε χθες στην Αθήνα.
Οι κεντρικοί δρόμοι της Αθήνας πλημμύρισαν από εργαζόμενους του ΟΣΕ, που με πορεία έφτασαν από την Καρόλου, όπου είναι τα γραφεία του Οργανισμού, στο Υπουργείο Απασχόλησης.
Από το Βόλο και ολόκληρη τη Θεσσαλία έδωσαν το παρών περισσότεροι από 350 σιδηροδρομικοί, αποφασισμένοι να μην επιτρέψουν να περάσουν τα σχέδια του ΟΣΕ για την μισθωτή εφεδρεία.
Η μισθωτή εφεδρεία είναι απόλυση και επαιτεία” επισήμανε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο Αλέξανδρος Βαρακλιώτης, εργαζόμενος στον ΟΣΕ στο Βόλο τα τελευταία 25 χρόνια, που βρέθηκε στην πρώτη γραμμή της χθεσινής πορείας μαζί με όλους τους συναδέλφους του από το Βόλο.
Συμπαράσταση στους σιδηροδρομικούς και από το ΕΚΒ που σε ανακοίνωσή του καλεί την κυβέρνηση να αναθεωρήσει άμεσα τα σχέδιά της, τα οποία όπως υπογραμμίζει θα αποτελέσουν ταφόπλακα για το Θεσσαλικό Δίκτυο και το μέλλον του σιδηρόδρομου στη χώρα μας.
Στη συγκέντρωση που προηγήθηκε στην Καρόλου παραβρέθηκαν αντιπροσωπείες του ΠΑΣΟΚ με την Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου και τον Χρήστο Σμυρλή, από το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ και από το ΣΥΡΙΖΑ με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη που εξέφρασαν την πλήρη στήριξή τους στο προσωπικό του ΟΣΕ και επέκριναν την κυβέρνηση για τις πολιτικές της που ουσιαστικά διαμελίζουν το σιδηρόδρομο και τον απογυμνώνουν από προσωπικό.
Σημειώνεται ότι εφόσον το πρόγραμμα εφεδρείας εφαρμοστεί στη Θεσσαλία εκτιμάται ότι θα αποχωρήσουν περί τα 100 άτομα, ποσοστό πολύ μεγάλο που αναμένεται να προκαλέσει δυσμενείς επιπτώσεις στη λειτουργία του Θεσσαλικού Σιδηρόδρομου.
Ο Θανάσης Κωστόπουλος, ταμίας του ΕΚΒ και σιδηροδρομικός, αναφερόμενος στη χθεσινή κινητοποίηση, επισήμανε ότι “τα συγκεκριμένα μέτρα είναι πρωτόγνωρα και προανήγγειλε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, καταγγέλλοντας την κυβέρνηση για την αντεργατική της πολιτική”.
Οι σιδηροδρομικοί εκτιμούν ότι ο ΟΣΕ διαλύεται και στην πορεία θα ιδιωτικοποιηθεί.
Σύμφωνα με την ΠΟΣ στο σιδηρόδρομο απασχολούνται 6.800 άτομα, αν φύγουν οι 3.000 σιδηροδρομικοί, δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσουν δρομολόγια.
Tο πρόγραμμα για τον Οργανισμό περιλαμβάνει: Υποχρεωτική συμμετοχή εργαζομένων άνω των 50 ετών. Εθελοντική συμμετοχή για τους εργαζόμενους 48-50 ετών. Καταβολή βασικού μισθού σε 70% καταβολή ασφαλιστικών εισφορών στο 100%. Καταβολή νόμιμου εφάπαξ προσαυξημένου κατά 15% (18.000 ευρώ αντί για 15.000 ευρώ που είναι σήμερα) σε δύο δόσεις, τώρα και όταν συνταξιοδοτηθούν. Επιστροφή στην αρχική θέση εργασίας, εφ όσον ο ΟΣΕ το αποφασίσει και διατήρηση συνταξιοδοτικού καθεστώτος.
Ο ΟΣΕ αποτελεί διαχρονικά βασικό άξονα ανάπτυξης και πολύτιμο εργαλείο των πολιτών, με μεγάλες προοπτικές εκσυγχρονισμού του, που έχει τη δυνατότητα να μετεξελιχθεί σε ένα υπερσύγχρονο Οργανισμό, όπως οι αντίστοιχοι Οργανισμοί της Ευρώπης και του εξωτερικού” τονίζουν οι σιδηροδρομικοί και παρατηρούν ότι δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Μεταφορών και η Διοίκηση να θέλουν να εξοντώσουν το προσωπικό που αποτελεί την κινητήριο δύναμη του Οργανισμού.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου