ΤΟΠΙΚΑ

Τα περιθώρια των κινήσεων

τα-περιθώρια-των-κινήσεων-851206

Το χθεσινό ρεπορτάζ καταγράφει την εσωκομματική γκρίνια που έχει ξεσπάσει στους κόλπους της Νέας Δημοκρατίας, μετά τα όσα συνέβησαν στις καταστροφικές πυρκαγιές της Ανατολικής Αττικής.
Κυβερνητικοί βουλευτές, φανερά πλέον, ζητούν από τον πρωθυπουργό να προχωρήσει σε ευρύτατο ανασχηματισμό του κυβερνητικού σχήματος και να αποδώσει επιτέλους ευθύνες στους αρμόδιους υπουργούς που για μία ακόμη φορά δεν τα κατάφεραν να συντονίσουν τις δυνάμεις, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ακόμη και κατοικημένες περιοχές της Αθήνας.
Ο ανασχηματισμός είναι αναμενόμενος από καιρό, αφού οι αδυναμίες του κυβερνητικού σχήματος δε χρειαζόταν τις φωτιές για να αποκαλυφθούν στα μάτια των πολιτών. Τώρα όμως γίνεται επιβεβλημένος, αφού η ομάδα δεν αποδίδει ούτε σε συνθήκες καθημερινότητας ούτε σε έκτακτες περιστάσεις.
Με πιθανότατο και το ενδεχόμενο των πρόωρων εκλογών το επόμενο δίμηνο, καθίσταται εμφανές ότι ο Καραμανλής δεν μπορεί να οδεύσει προς την κάλπη με τη συγκεκριμένη σύνθεση της κυβέρνησης. Οι δημοσκοπήσεις που τρέχουν δείχνουν ότι οι πολίτες είναι απογοητευμένοι από την απόδοση των υπουργών, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων που δεν συμπληρώνουν ούτε τα δάχτυλα του ενός χεριού οι οποίες ασφαλώς είναι απελπιστικά λίγες και ανήμπορες να καταφέρουν τη βελτίωση της γενικής κυβερνητικής εικόνας.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν ο Καραμανλής διαθέτει καλύτερους από τους σημερινούς στην κοινοβουλευτική του ομάδα, ώστε να τους αξιοποιήσει μέσω υπουργικού χαρτοφυλακίου; Αν διαθέτει καλύτερους γιατί δεν τους κάλεσε «στα όπλα» μετά την ήττα των ευρωεκλογών του περασμένου Ιουνίου;
Η μόνη λύση για τον πρωθυπουργό θα ήταν ίσως η αξιοποίηση εξωκοινοβουλευτικών προσωπικοτήτων με κύρος και πείρα σε υπουργικές θέσεις. Ομως και αυτό το χαρτί έχει καεί αφού τα έξι χρόνια της πρωθυπουργίας του ο Καραμανλής το αγνόησε επιδεικτικά και μία τέτοια κίνηση τώρα θα ήταν ομολογία πλήρους αποτυχίας του κόμματος του στη διακυβέρνηση της χώρας.
Συμπέρασμα: Τα περιθώρια στένεψαν απελπιστικά…

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου