ΤΟΠΙΚΑ

Ο Ταχυδρόμος χτυπάει πάντα … 2 φορές

ο-ταχυδρόμος-χτυπάει-πάντα-2-φορές-851206

Τα μονοπάτια του Πηλίου
Γεμάτα χορτάρια, ξύλα και ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς είναι γεμάτα, σύμφωνα με περιπατητές, τα περίφημα μονοπάτια του Πηλίου. Μάλιστα εκδρομείς που επισκέφθηκαν το περασμένο σαββατοκύριακο χωριό του Πηλίου και προσπάθησαν να κάνουν μια βόλτα στα μονοπάτια, έφυγαν απογοητευμένοι. Δεν γίνεται να καθαρίζονται μόνο το καλοκαίρι τα μονοπάτια εξαιτίας της πυρασφάλειας, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα. Γιατί άλλωστε πολλοί είναι αυτοί που έρχονται στην περιοχή μας για να πάρουν καθαρό αέρα και να ζήσουν κοντά στη φύση. Κρίμα είναι να τους απογοητεύουμε συνεχώς…
Δ.Π

Σπουδή
Στο προσκήνιο και πάλι το θέμα της ΜΕΤΚΑ. Φιλότιμες οι προσπάθειες του σωματείου και των τοπικών φορέων, μόνο που επέλεξαν την πιο άκαιρη στιγμή για να στείλουν υπόμνημα στο ΥΕΘΑ. Παραμονές εκλογών, εάν μη τι άλλο, δεν είναι και τόσο εύκολο να έχουν απαντήσεις επί των θεμάτων που θέτουν. Με δεδομένο ότι όλα δείχνουν πως θα υπάρξει κυβερνητική αλλαγή, καλύτερα θα ήταν να περιμένουν λίγο ακόμη. Δεν χάλασε δα και ο κόσμος για δέκα ημέρες… Λέμε τώρα. Παράλειψη πάντως που δεν ζητήθηκε η συνδρομή του βουλευτή του ΚΚΕ Νίκου Γκατζή. Απουσιάζει το όνομά του από τον κατάλογο των βουλευτών.
Β.Κ

Kάποιοι δεν
θέλουν να γίνει
Αφησε αιχμές προχθές ο πρώην Δήμαρχος και μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής της Ανώνυμης Εταιρίας «Βόλος 2013» Κυριάκος Μήτρου, για κύκλους των Αθηνών που δεν θέλουν να γίνει, όπως είπε, ένα σύγχρονο Ιστιοπλοϊκό Κέντρο στο Βόλο. Η αναφορά του, όπως τόνισε, δεν ήταν τυχαία, καθώς στην Πεσκάρα τόσο ο ίδιος, όσο και ο Δήμαρχος, Βόλου Αλέκος Βούλγαρης, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με πρωτοκλασάτο στέλεχος της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας, που δεν φαίνεται να έδειξε και ιδιαίτερα ζεστός για το θέμα.
Ο πρώην Δήμαρχος Βόλου, σημειώνοντας όλα όσα αναλύθηκαν στην τελευταία συνεδρίαση της Οργανωτικής Επιτροπής, είπε ότι για την κατασκευή του Ιστιοπλοϊκού Κέντρου χρειάζονται συνολικά 17 αδειοδοτήσεις από υπουργεία και υπηρεσίες…

Τα θέλουν
εφάπαξ…
Σε καιρούς οικονομικά χαλεπούς οι εργαζόμενοι του Δήμου Βόλου τον επόμενο μήνα θα δουν το χρώμα του χρήματος, αφού θα πάρουν τα αναδρομικά του επιδόματος των 176 ευρώ το οποίο κέρδισαν μετά από τελεσίδικες αποφάσεις που κέρδισε η ΠΟΕ/ ΟΤΑ. Σύμφωνα με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο τα χρήματα που θα πάρουν οι εργαζόμενοι στο Δήμο δεν είναι και λίγα, αφού είναι συνολικά 265.000 ευρώ. Ο κ. Μήτρου είπε ότι ο Δήμος μπορεί να τα δώσει και τμηματικά και ο κ. Τσαμπρινός του απάντησε με νόημα ότι αυτό να πάει να το πει ο ίδιος στο Σύλλογο, που είναι ανένδοτος και ζητά όλα τα χρήματα να δοθούν εφάπαξ…

Είχε επιφυλάξεις
για το κόστος…
Δεν είχε αντίρρηση για την προμήθεια του αυτοκινήτου για τις ανάγκες του Δημάρχου Βόλου, μας έλεγε χθες ο Τέλης Δουλόπουλος. Η ένστασή μου είναι ότι ο προϋπολογισμός στα μουλωχτά ανέβηκε από τα 45.000 ευρώ στα 60.000 ευρώ…

Μάζευε και
ας είναι ρώγες…
Δύο σημαντικές ανακοινώσεις είχαμε χθες από την πλευρά του Δημάρχου. Το ένα ήταν η υπογραφή της σύμβασης με τον τεχνικοοικονομικό σύμβουλο για τη σύνταξη του master plan και των τευχών δημοπράτησης για το Θεματικό Πάρκο Βόλου, καθώς και η προώθηση των διαδικασιών για την κατασκευή του νέου κτιρίου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Μάζευε και ας είναι… ρώγες, λένε πλέον στη Ρήγα Φεραίου, που περιμένουν τα «πράσινα χαρτοφυλάκια» που θα δοθούν σε Υπουργούς του ΠΑΣΟΚ, για να ξεκινήσουν τα σούρτα – φέρτα…

Αλλες έγνοιες
…Βέβαια μετά τις 5 Οκτωβρίου πολλοί «γαλάζιοι» της Αυτοδιοίκησης θα έχουν άλλες έγνοιες, καθώς θα μαδούν τη μαργαρίτα για να δουν τι θα κάνει ο Καραμανλής και πού θα δώσει τελικά το δακτυλίδι της διαδοχής…

Κολικός
Ενας κολικός του νεφρού κράτησε στο κρεβάτι χθες τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Γιάννη Στάμο και αυτός ήταν ο λόγος που δεν παρέστη στην υπογραφή της σύμβασης με τον τεχνικοοικονομικό σύμβουλο για το Θεματικό Πάρκο, για το οποίο οι μελετητές άφησαν ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα για τη δημιουργία ή μη μικρής ξενοδοχειακής μονάδας, που θα έλθει να υποστηρίξει τις χρήσεις που θα δημιουργηθούν στο Πάρκο του Πεδίου του Άρεως.

Οι ποδηλατόδρομοι
…Είπα Γιάννη Στάμο και προχθές στο Δημοτικό Συμβούλιο παρά τις εκκλήσεις Μήτρου να ξαναδεί η αρμόδια Επιτροπή τα οχυρωματικά, όπως τα χαρακτήρισε με επερώτησή του, έργα των ποδηλατόδρομων, επέμενε ότι ανάλογες αντιδράσεις τις είχε ζήσει και τη δεκαετία του ΄80 με τους πεζοδρόμους της οδού Ερμού. Από τότε όμως έχουν περάσει 30 χρόνια, τα αυτοκίνητα στην πόλη τριπλασιάστηκαν και ο κόσμος έχει αποκτήσει πλέον μία τέτοια εξωστρέφεια που έχει δει πώς έχουν λύσει άλλες ευρωπαϊκές πόλεις το ζήτημα των μετακινήσεων μέσα στα κέντρα των πόλεων. Επομένως καμία σύγκριση το τότε με τώρα. Και αυτό που ειπώθηκε ότι αναζητείται συμπληρωματική χρηματοδότηση για να γίνουν και στο Βόλο οι ποδηλατόδρομοι όπως έγιναν και στην Καρδίτσα, με διαπλάτυνση του πεζοδρομίου και με κυβόλιθους που θα διαχωρίζουν το πεζοδρόμιο – ποδηλατοδρόμο από το δρόμο για τα Ι.Χ τι ήταν πάλι; Ότι βρήκαμε μία πίστωση και κάντε όσα περισσότερα χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων για να κάνουμε μπούγιο; Είχε δίκαιο ο Δουλόπουλος που είπε αν έχει περάσει κανένας από τη Δημοτική Αρχή βράδυ από τη Ρήγα Φεραίου για να δει πώς κατάντησαν τον πλέον αξιοπρεπή σε πλάτος δρόμο του Βόλου. Μήπως είναι υπέρ του κοινωνικού αυτοματισμού η Δημοτική Αρχή , όπου οι ποδηλάτες θα αντιδικούν με τους ΙΧήδες; Από την άλλη για να χρυσώσει το χάπι ο Δήμαρχος είπε ότι θα τοποθετηθεί ειδικός χρωματισμένος τάπητας και στάμπες που θα υποδηλώνουν την παρουσία του ποδηλατοδρόμου. Σωθήκαμε. Για τη δύναμη της Δημοτικής Αστυνομίας που χρειάζεται τριπλοβάρδιες για να γράφει τις παραβάσεις των δεκάδων ΙΧ που κλείνουν τις εισόδους και εξόδους του ποδηλατοδρόμου, επειδή δεν έχουν θέσεις στάθμευσης στις πολυκατοικίες όπου διαμένουν, δεν μας είπε τίποτα…

Καλά
είμαστε
…Αυτά που συμβαίνουν στο Βόλο βλέπουν στη Νέα Ιωνία και μετά λένε καλά είμαστε, δεν κάνουμε τίποτα και όλα καλά και ωραία. Είναι και αυτό μία λύση από μία άποψη…

Γιατί δεν τους
ξεμπροστιάσατε;
…Πάντως στο Βόλο, αν μη τι άλλο, είναι ευγενείς. Ο πρώην Δήμαρχος Κυρ. Μήτρου, υπεραμυνόμενος της άποψης ότι στη νέα Αναπτυξιακή έπρεπε να συμμετάσχουν και όμοροι ΟΤΑ, διερωτήθηκε στο προχθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου γιατί δεν συμμετέχει ο Δήμος Νέας Ιωνίας, πήρε την απάντηση από το Δήμαρχο ότι έγινε κρούση και αρνήθηκε να συμμετάσχει. Γιατί δεν τους ξεμπροστιάσατε; ήταν η επόμενη ερώτηση του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας. Εκεί άρχισαν τα ναι μεν αλλά του στιλ «δεν κλείνουμε το δρόμο σε κανέναν», «δεν έχουν την πίεση που έχουμε εμείς» και άλλα τέτοια χαρωπά…

Βγάλε άκρη
…Το περίεργο είναι ότι ο Κυρ. Μήτρου επαίνεσε τα στελέχη της Νέας Ιωνίας που συγκροτούν το εξειδικευμένο επιστημονικό δυναμικό του Δήμου για την εκπόνηση προτάσεων για το ΕΣΠΑ και λοιπών ευρωπαϊκών προγραμμάτων, όταν στην ίδια τη Νέα Ιωνία από συμβούλους της Πλειοψηφίας κατηγορούνται ότι έχουν δημιουργήσει μέσα στο Δήμο ένα άτυπο Διευθυντήριο. Βγάλε άκρη δηλαδή…

Οι πεζόδρομοι
στα Παλιά
Τροποποίηση του Σχεδίου Πόλης με πεζοδρόμηση τμημάτων οδών στη συνοικία των Παλαιών, ήταν ένα από τα θέματα που απασχόλησαν την προ χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου. Εκεί γίνεται το αλαλούμ στους πεζόδρομους που κατασκευάστηκαν πριν από μερικά χρόνια. Από τη μία απαγορεύουν οι υπεύθυνοι της Δημοτικής Αστυνομίας, τις γλάστρες που έχουν τοποθετήσει μερικοί καταστηματάρχες για να γίνουν πιο ελκυστικά τα καταστήματά τους και από την άλλη ανέχονται να σταθμεύουν τα αυτοκίνητα.
ΑΝΤ. ΤΣΕΛ.

Λάμπει η Ζέττα
Ελαμπε από χαρά η Ζέττα Μακρή κατά τη διάρκεια της ομιλίας της στη Ν. Αγχίαλο την Τετάρτη το βράδυ. Αλλωστε θερμή ήταν η ανταπόκριση του κόσμου και η συμπαράσταση προς το πρόσωπό της και η ίδια δεν προλάβαινε να χαιρετά φίλους και οπαδούς της παράταξής της που ήθελαν να ακούσουν τις απόψεις της. Και η Ζέττα δεν θα μπορούσε να απογοητεύσει ένα τόσο θερμό ακροατήριο και γι’ αυτό όχι μόνο φάνηκε αισιόδοξη, αλλά και με μεστά επιχειρήματα απέστειλε με πλήρη σαφήνεια ακόμη και στους πιο προβληματισμένους το μήνυμα της ψήφου στη Ν.Δ. που αποτελεί μονόδρομο. Την ίδια ώρα το μήνυμα αυτό αποστέλλει και μέσα από νέες συνεντεύξεις της στο ΕΘΝΟΣ, Το ΒΗΜΑ και την ΗΜΕΡΗΣΙΑ, όπου η Ζέττα δεν χάνει την ευκαιρία για μία ακόμη φορά να εκδηλώνει την εμπιστοσύνη στην παράταξή της.
Πανστρατιά Δημάρχων
Πανστρατιά δημάρχων χθες στην Αθήνα, στη μεγάλη συγκέντρωση του Θανάση Νάκου για τους ετεροδημότες του Νομού Μαγνησίας. Πρώτος και καλύτερος ο Δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης. «Μην μας πειράξετε το Νάκο, διαμηνύσαμε όλοι οι δήμαρχοι της χώρας στον Πρωθυπουργό και στους τέσσερις ανασχηματισμούς, που έγιναν τα πεντέμισι χρόνια. Αυτό τα λέει όλα για τη γνώμη που έχουν οι άνθρωποι της αυτοδιοίκησης για το συγκεκριμένο πολιτικό άνδρα», δήλωσε ο κ. Κακλαμάνης.
Θαυμασμός
Το θαυμασμό της απέναντι στον εμπορικό κόσμο του Βόλου, που παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες, ιδίως στην τρέχουσα περίοδο, βρίσκουν το κουράγιο και προχωρούν μπροστά, εξέφρασε η Ροδούλα Ζήση στο περιθώριο της συνάντησης που είχε χθες με τη διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου.
Τους κάλεσε δε να ανταποκριθούν στο κάλεσμα του ΠΑΣΟΚ και του Γ. Παπανδρέου, υποσχόμενη ότι θα είναι πάντα στο πλευρό τους και θα τους στηρίζει.
Ν.Τ.

Ο δικός τους άνθρωπος
Αλλού συμμαθητές και συμμαθήτριες, αλλού συμφοιτητές και συμφοιτήτριες, εργαζόμενοι από τη γειτονιά…
Σε κάθε της περιοδεία η Ροδούλα Ζήση απολαμβάνει την αυθόρμητη και θερμή υποδοχή του κόσμου, που τη γνωρίζουν ως το δικό τους άνθρωπο, τον άνθρωπο της «διπλανής πόρτας», που βιώνει τα προβλήματα του τόπου και είναι πάντα στο πλευρό των πολιτών.
Ν.Τ.

Ζήτημα προτιμήσεων
Κακές γλώσσες λένε ότι ο λόγος που ο Δήμαρχος Σκιάθου κ. Πλωμαρίτης αντέδρασε έντονα στην πρόταση σύναψης προγραμματικής σύμβασης ΝΑΜ & Δήμου για τα αντιπλημμυρικά έργα, δεν ήταν μόνον επειδή δεν ήθελε να δυσαρεστήσει ορισμένους κατοίκους, αλλά επειδή φοβάται ότι ο Νομάρχης στηρίζει για διάδοχό του ένα άλλο πρόσωπο, το οποίο μάλιστα είχε στο παρελθόν την ευθύνη της τηλεοπτικής κάλυψης των δραστηριοτήτων του Δημάρχου…!
Να σημειωθεί ότι η ΝΑΜ, για τη σύνταξη της μελέτης αντιπλημμυρικής προστασίας η οποία ήταν αρμοδιότητα του Δήμου, διέθεσε περίπου το ποσό των 200.000 ευρώ από δικούς της πόρους.
Ν.Τ.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου