ΤΟΠΙΚΑ

Πρόταση για το κυκλοφοριακό από το Δήμο Βόλου

πρόταση-για-το-κυκλοφοριακό-από-το-δήμ-560438

Ολοκληρωμένη πρόταση για το κυκλοφοριακό πρόβλημα που ταλαιπωρεί το Βόλο, πρόκειται να υποβάλλει σύντομα προς χρηματοδότηση μέσω ευρωπαϊκού προγράμματος η δημοτική αρχή. Η πρόταση θα «κουμπώσει» με τη μελέτη βιώσιμης αστικής κινητικότητας, η χρηματοδότηση της οποίας εγκρίθηκε από το «πράσινο ταμείο» αλλά και με το σχεδιασμό του δήμου για τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων, μέσω του προγράμματος αστικών αναπλάσεων.

Το παραπάνω ανακοίνωσε χθες ο εκτελών χρέη Δημάρχου, Θάνος Θεοδώρου, κατά τη συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο της μελέτης για τη λειτουργία του δωρεάν πάρκινγκ σε οικόπεδο που νοίκιασε ο δήμος και θα διαμορφώσει στη συμβολή των οδών Γαμβέτα και Ερμού. Το πάρκινγκ δυναμικότητας 30 θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων και μοτοποδηλάτων, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάση Σταυρίδη, θα είναι για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών του κέντρου και θα παρέχεται δωρεάν στάθμευση έως και δύο ώρες. Για τη διασφάλιση της βραχύχρονης στάθμευσης θα τοποθετηθεί πινακίδα που θα ενημερώνει τους οδηγούς για το μέγιστο χρόνο παραμονής, ενώ στην αρχή της λειτουργίας του ο χώρος θα αστυνομεύεται. «Η επιτυχία του μέτρου θα κριθεί και από τους ίδιους τους πολίτες. Είναι θέμα συνείδησης. Θέλω να πιστεύω ότι θα πετύχει. Η προσπάθεια πάντως του Δήμου Βόλου θα συνεχιστεί για να βρεθούν κι άλλα οικόπεδα και να αποδοθούν για πάρκινγκ δωρεάν προς τους πολίτες», είπε ο κ. Σταυρίδης.

«Μακάρι να επεκταθεί το μέτρο και σε άλλες περιοχές με δωρεάν στάθμευση για τους δημότες. Θα πρέπει όμως να μεταφέρω την ανησυχία της Πυροσβεστικής για την απρόσκοπτη διέλευση των πυροσβεστικών οχημάτων από τη Γαμβέτα», είπε ο επικεφαλής της ΛΑΣ, Απόστολος Νάνος, αφήνοντας παράλληλα αιχμές ότι υπάρχει κωλυσιεργία στο έργο του πάρκινγκ της Φιλελλήνων.

Τις ενστάσεις του για τη λειτουργία του πάρκινγκ εξέφρασε ο δημοτικός σύμβουλος της Επιλογής Ευθύνης, Νίκος Στόικος. «Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν τεχνικά μέσα για να διασφαλίζουν τη δίωρη στάθμευση, φοβάμαι ότι δεν διασφαλίζεται ότι το πάρκινγκ θα εξυπηρετεί όσους κινούνται στο κέντρο κι ότι δεν θα αποφύγουμε το πρόβλημα των μακροχρόνιων σταθμεύσεων», είπε ο κ. Στόικος.

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της Δύναμης Βόλου, Μιχάλης Μιτζικός, υποστήριξε ότι θα πρέπει να βρεθεί τρόπος ώστε να καλύπτεται το κόστος των 800 ευρώ ενοίκιο το μήνα που καταβάλλει ο δήμος για το συγκεκριμένο οικόπεδο που θα λειτουργήσει ως πάρκινγκ.

Υπέρ του πάρκινγκ, υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα διασφαλίζεται το μάξιμουμ στάθμευσης των δύο ωρών καθ’ όλο το 24ωρο, δήλωσε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Κώστας Γαργάλας, ενώ ο ανεξάρτητος Ιάσονας Αποστολάκης, έθεσε ζήτημα ολοκληρωμένου κυκλοφοριακού σχεδιασμού κι όχι μεμονωμένων παρεμβάσεων.

Πάρκινγκ στην είσοδο της πόλης και πεζοδρόμηση του κέντρου, ήταν η πρόταση του κατέθεσε ο ανεξάρτητος Νίκος Χαυτούρας, υπογραμμίζοντας ότι η σημερινή δημοτική αρχή ήταν η μόνη που σκέφθηκε να αποδώσει δωρεάν στους πολίτες χώρο στάθμευσης.

Υπέρ της λειτουργίας του πάρκινγκ τάχθηκε ο επικεφαλής των Δρόμων Συνεργασίας Μαργαρίτης Πατσιαντάς, υποστηρίζοντας ότι θα δώσει έστω και μικρή ανάσα στο κέντρο, ενώ υποστήριξε ότι αν γίνει κατάχρηση του μέτρου, το Δημοτικό Συμβούλιο μπορεί να επανεξετάσει τον τρόπο λειτουργίας του.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου