ΤΟΠΙΚΑ

Επιτέλους νέα δρομολόγια στον ΟΣΕ Θεσσαλίας

επιτέλους-νέα-δρομολόγια-στον-οσε-θεσ-851206

Από την ερχόμενη Κυριακή προστίθενται νέα δρομολόγια μεταξύ Βόλου – Λάρισας και Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας, γεγονός που αναμένεται να βελτιώσει εν μέρει την υπάρχουσα κατάσταση στο θεσσαλικό δίκτυο.
Ο ορισμός νέας διοίκησης εξάλλου ανοίγει πλέον το δρόμο, ώστε να τεθούν όλα τα τοπικά θέματα που απασχολούν το σιδηρόδρομο εν όψει και των διεκδικήσεων για τους Μεσογειακούς Αγώνες.
Η απευθείας σύνδεση του Βόλου με τη Λάρισα, Βόλου – Καλαμπάκας, Καλαμπάκας – Αθήνας, Καλαμπάκας – Θεσσαλονίκης, καθώς και η παραπέρα πύκνωση των δρομολογίων και η αντικατάσταση νέων κινητηρίων μονάδων με νέες πιο αξιόπιστες, αποτελεί ωστόσο προτεραιότητα για τη νέα διοίκηση, που όπως επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση προγραμματίζει συνάντηση με τη νέα ηγεσία του ΟΣΕ για όλα τα παραπάνω θέματα.
Σημειώνεται ότι ο σιδηρόδρομος του Βόλου μετρά από τον περασμένο Αύγουστο εννιά και πλέον χιλιάδες επιβάτες μείον από τα δρομολόγια που καταργήθηκαν από Βόλο προς Λάρισα και το αντίστροφο.
Ο πρόεδρος του ΣΣΘ Δημήτρης Νικολάου, μιλώντας χθες στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, υποστήριξε ότι
ότι περισσότεροι από 9.000 επιβάτες από τη στιγμή που μειώθηκαν τα δρομολόγια “γύρισαν την πλάτη στον ΟΣΕ, πρόκειται μάλιστα για εργαζόμενους ή φοιτητές που διαμένουν στο Βόλο, αλλά απασχολούνται στη Λάρισα ή το αντίστροφο, που μη έχοντας εναλλακτικές λύσεις επέλεξαν άλλο μέσο μεταφοράς.
«Ζητάμε απ τους φορείς των θεσσαλικών πόλεων να εντείνουν τις πιέσεις τους προς την αρμόδια πολιτική ηγεσία για την ηλεκτροκίνηση μεταξύ Βόλου – Λάρισας και Παλ/λου – Καλ/κας εν όψει μάλιστα των Μεσογειακών Αγώνων, μια δέσμευση όχι μόνο προεκλογική αλλά και μετεκλογική της νέας κυβέρνησης» επισημαίνει ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας.
Δηλώνουμε δε πως δεν θα επιτρέψουμε και θα αντισταθούμε σε κάθε μορφής συρρίκνωση του θεσσαλικού δικτύου, αν επιχειρηθεί όπως στο πρόσφατο παρελθόν με πρόσχημα τα οικονομικά του ΟΣΕ, κάτι για το οποίο δεν φταίνε οι εργαζόμενοι, όπως αποδεδειγμένα έχει χιλιοειπωθεί και εξηγηθεί δημόσια, αλλά οι εκάστοτε διορισμένες Διοικήσεις και τα κάθε λογής τρωκτικά που λυμαίνονται το Δημόσιο Τομέα.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου