ΤΟΠΙΚΑ

Νέα ένοπλη ληστεία τράπεζας στο Βόλο

νέα-ένοπλη-ληστεία-τράπεζας-στο-βόλο-851206

Μορφή επιδημίας λαμβάνουν στο Βόλο οι ένοπλες ληστείες τραπεζών. Μετά την Τράπεζα Πειραιώς στη Ν. Ιωνία, στόχος ληστή έγινε χθες το υποκατάστημα της Τράπεζας Κύπρου στην οδό Ελ. Βενιζέλου 177.

Ο ληστής κινήθηκε μοναχικά, ψύχραιμα και αστραπιαία. Οι κινήσεις του από τη στιγμή που εισήλθε στην τράπεζα, κατέβασε τη μάσκα για να κρύψει τα χαρακτηριστικά του, πλησίασε το ταμείο, έστρεψε στους υπαλλήλους το όπλο που κρατούσε, πήρε ποσό 10.240 ευρώ και εξήλθε, χρονομετρήθηκαν σε περίπου ένα λεπτό της ώρας.
Η ληστεία έγινε με το καλημέρα… Στις 8:50 το πρωί ο αγνώστων στοιχείων άντρας, ηλικίας έως 30 ετών και αναστήματος 1,80, σύμφωνα με τις μαρτυρίες, πέρασε την κεντρική είσοδο της Κύπρου. Κανένας πελάτης δεν βρισκόταν εκείνη την ώρα μέσα στην τράπεζα, παρά οι υπάλληλοι.
Ο μοναδικός πελάτης έβγαινε από την τράπεζα την ώρα που ο ληστής περνούσε την πόρτα. Ο δράστης φορούσε καπέλο τύπου τζόκεϊ και κάτω από το καπέλο είχε έτοιμη τη μάσκα που τράβηξε για να κρύψει το πρόσωπό του. Η κίνησή του να χαμηλώσει το βλέμμα του και να κατεβάσει το κεφάλι, όταν διασταυρώθηκε στην είσοδο της τράπεζας με τον πελάτη, προκάλεσε τις υποψίες του τελευταίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πελάτης μετέβη σε κοντινό κατάστημα, μετέφερε το σκηνικό και τις υπόνοιές του ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την αντίδραση του τύπου με το τζόκεϊ και αμέσως ο καταστηματάρχης ειδοποίησε την αστυνομία.
Μέχρι όμως να σπεύσουν τα περιπολικά και αστυνομικοί της Ασφάλειας στο σημείο, ο ληστής είχε γίνει καπνός. Κινήθηκε στο χώρο της τράπεζας μόνος του, χωρίς κάλυψη συνεργού. Με βραχύκαννο όπλο και κρύβοντας το πρόσωπό του με μάσκα πλησίασε τους δύο ταμίες και απαίτησε με απειλές να του παραδώσουν τα χρήματα που είχαν εκείνη την ώρα μέσα στα συρτάρια των γραφείων τους. Τα χρήματα, συνολικά 10.240 ευρώ, σύμφωνα με την καταμέτρηση που ακολούθησε, τα τοποθέτησε σε σάκο και εξήλθε γρήγορα από την τράπεζα.
Με τα πόδια κατευθύνθηκε στο ΙΧ αυτοκίνητο λευκού χρώματος, το οποίο είχε σταθμεύσει σε παράλληλο δρόμο με την Ελ. Βενιζέλου, πίσω από την τράπεζα και διέφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση.
Μάρτυρες περιέγραψαν το αυτοκίνητο, δεν μπορούσαν όμως να πουν με βεβαιότητα τον αριθμό κυκλοφορίας, καθώς οι πινακίδες είτε ήταν ξεθωριασμένες είτε και το πιθανότερο επίτηδες βαμμένες, για να μην είναι ευδιάκριτα τα στοιχεία.
Η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βόλου εξετάζει εξονυχιστικά όλα τα στοιχεία της υπόθεσης, από τις καταθέσεις υπαλλήλων και μαρτύρων της ληστείας, καθώς και από το υλικό που κατέγραψαν οι κάμερες ασφαλείας.
Σύμφωνα με το διευθυντή της υπηρεσίας Ν. Γιαννέλο, η ληστεία στην Κύπρου δεν σχετίζεται με τη ληστεία στο υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, στη Ν. Ιωνία. Και στις δύο περιπτώσεις οι δράστες μπορεί να χρησιμοποίησαν τα κλισέ πλέον σύνεργα –καπέλα τζόκεϊ, γυαλιά ή μάσκα και όπλο, που ερευνάται αν ήταν γνήσιο ή παιδικό- αλλά υπάρχουν διαφορές στον τρόπο με τον οποίο κινήθηκαν. Το βασικότερο ότι σε αυτή την περίπτωση ο ληστής λειτούργησε μόνος του, από τις λίγες περιπτώσεις σε ληστείες τραπεζών.
Και ενώ ληστές τραπεζών είχαν να κάνουν την εμφάνισή τους στο Βόλο από την άνοιξη του 2008, εμφανίστηκαν μαζικά… το τελευταίο πεντάμηνο.
Μόνο από τις αρχές του 2010 τέσσερις τράπεζες (η Εμπορική Σκιάθου, η Πειραιώς στη Ν. Ιωνία, και η Κύπρου στο Βόλο) έχουν αποτελέσει στόχο, ενώ ανεξιχνίαστη παραμένει η μεγάλη και καλά οργανωμένη ληστεία με απαγωγή της Εθνικής Τράπεζας στην οδό Ιωλκού με Αναλήψεως.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των διωκτικών αρχών, πίσω από τις περισσότερες ληστείες κρύβονται μεμονωμένα άτομα, που δρουν ευκαιριακά κυρίως σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να ξεσφίξουν τη «θηλιά» των χρεών τους ή σεσημασμένοι κακοποιοί, οι οποίοι ψάχνουν για χρήματα μετά την αποφυλάκισή τους.
Οι αστυνομικοί υποστηρίζουν ότι οι καλά οργανωμένες ομάδες είναι ελάχιστες. Μία πάντως από αυτές εμφανίστηκε την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010 στο Βόλο, κάνοντας τις αστυνομικές αρχές να αναζητούν εντατικά ποιος μπορεί να κρύβεται πίσω από το καλοστημένο σχέδιο με στόχο την Εθνική Τράπεζα στην οδό Ιωλκού.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου