ΤΟΠΙΚΑ

Ερώτηση Μεϊκόπουλου στη Βουλή για τις καθυστερήσεις στη διανομή αλληλογραφίας στη Μαγνησία

ερώτηση-μεϊκόπουλου-στη-βουλή-για-τις-534888

Την έντονη διαμαρτυρία των πολιτών του Βόλου για τις μεγάλες καθυστερήσεις στη διανομή της αλληλογραφίας, εντός και εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος, έφερε στη Βουλή ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥ.ΡΙΖΑ. – Προοδευτική Συμμαχία Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος. Η Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε για το ζήτημα συζητήθηκε χθες στη Βουλή, όπου προσήλθε για να απαντήσει ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Στύλιος Γεώργιος.

Για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, τηλεφώνου και φυσικού αερίου που διανέμονται την ημέρα που λήγουν ή και μετά τη λήξη τους και παράπονα πολιτών που βρίσκονται ξαφνικά να πρέπει να πληρώσουν σωρευμένους λογαριασμούς έκανε λόγο ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος. Ανέφερε επίσης την εξωφρενική περίπτωση των τελευταίων ημερών που πολίτης του Βόλου ανέμενε την αλληλογραφία από τα ΕΛΤΑ Βόλου για 70 περίπου ημέρες.

Συμπλήρωσε ακόμα ότι η αλληλογραφία αφορά σε πολλές περιπτώσεις έγγραφα με χρονικές προθεσμίες, δικαστικά έγγραφα, αποτελέσματα ιατρικών εξετάσεων, αναγγελίες προσλήψεων, τραπεζικές κάρτες και η καθυστέρησή τους έχει επιπτώσεις στην καθημερινότητα, στην τσέπη και στην υγεία των πολιτών.

Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος έφερε και το παράδειγμα των ΕΛΤΑ Σκοπέλου, που εξυπηρετεί ολόκληρο το νησί και τουρίστες το καλοκαίρι, όπου εργάζονται μόνο 2 υπάλληλοι, ένας στο ταμείο και ένας στη διανομή, και έμεινε χωρίς υπάλληλο ταμείου για μια εβδομάδα. «Δηλαδή όταν ο ένας παίρνει άδεια, ο άλλος υπάλληλος θα κάνει διανομή και θα εξυπηρετεί το ταμείο ταυτόχρονα;» ρώτησε τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Σύμφωνα με το Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, μετά το Πρόγραμμα Εθελουσίας Εξόδου που ολοκληρώθηκε στις 22.02.2021, οι υπάλληλοι που απέμειναν στα ΕΛΤΑ Μαγνησίας είναι 37 για να εξυπηρετούν μια περιοχή άνω των 200.000 κατοίκων, ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές, ενώ μόλις 8 διανομείς καλούνται να καλύψουν σε συνθήκες ασφυκτικής πίεσης το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου.

Όπως ανέφερε, έπειτα από επίσκεψη που πραγματοποίησε στα ΕΛΤΑ Μαγνησίας, είδε και ο ίδιος τους στοιβαγμένους όγκους αλληλογραφίας προς διανομή, ενώ οι εκπρόσωποι του σωματείου εργαζομένων τόνισαν ότι «δουλεύουν σαν μηχανάκια» αλλά παρά τις προσπάθειές τους οι καθυστερήσεις φτάνουν μέχρι και τους δύο μήνες και χρειάζονται τουλάχιστον 5 ακόμα διανομείς.

«Αποτέλεσμα είναι ο κόσμος να στρέφεται σε εταιρείες courier που είναι πιο ακριβές και προσφέρουν λιγότερες υπηρεσίες» κατέληξε.

Τέλος, Αλ. Μεϊκόπουλος αναφέρθηκε σε απάντηση του αρμόδιου Υπουργείου στις 10.03.2021 σε σχετική Ερώτηση που είχε καταθέσει που έκανε λόγο για «πρόγραμμα μετασχηματισμού» χωρίς να αναφέρει τι περιλαμβάνει ο μετασχηματισμός αυτός, αλλά και στη συνάντηση που είχε τοπικός Βουλευτής της ΝΔ με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου στην οποία ειπώθηκε ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα υπάρξει ομαλοποίηση της κατάστασης.

«Πού είναι αυτή η ομαλοποίηση; Θα ενισχύσετε εν τέλει κ. Υπουργέ τα ΕΛΤΑ Μαγνησίας με επιπλέον προσωπικό ή τα προβλήματα θα συνεχίσουν να κλιμακώνονται;» ρώτησε ευθέως τον κ. Στύλιο.

Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής υποστήριξε ότι ο μετασχηματισμός είναι απαραίτητος και χαρακτήρισε επιτυχημένη την εθελουσία έξοδο των 1.950 εργαζομένων, ενώ δεν απάντησε για το αν θα στελεχωθούν τα ΕΛΤΑ τόσο πανελλαδικά όσο και στη Μαγνησία. Τόνισε ότι δεν έχει αρμοδιότητα για το θέμα της στελέχωσης παρόλο που εισηγήθηκε και εφάρμοσε το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου που άφησε τα ΕΛΤΑ με λειψό ανθρώπινο δυναμικό και οδήγησε στη δημιουργία «θρόμβωσης» στη διανομή.

Ο Αλ. Μεϊκόπουλος επεσήμανε την αντίφαση και τον εμπαιγμό στην απάντηση του Υφυπουργού Ψηφιακής Πολιτικής λέγοντας ότι «παίζει το παιχνίδι των αρμοδιοτήτων».

«Μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό υποβάθμισης και διάλυσης των ΕΛΤΑ δόθηκαν παρόλαυτα εν μέσω πανδημίας 200.000 ευρώ από τα ΕΛΤΑ σε δικηγορικό γραφείο Βουλευτή της ΝΔ για νομικές υπηρεσίες τη στιγμή που εδώ και μήνες παρακαλάμε να έρθει υπάλληλος στη Μαγνησία» ανέφερε χαρακτηριστικά ζητώντας να δοθεί λύση εδώ και τώρα.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου