ΤΟΠΙΚΑ

Ενωση Καταναλωτών Βόλου: Νέα μηνύματα- απάτη σε χρήστες του διαδικτύου

ενωση-καταναλωτών-βόλου-νέα-μηνύματα-531551

Νέο τρόπο σκαρφίστηκαν επιτήδειοι για να εξαπατήσουν πολίτες. Στέλνουν μηνύματα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο χρηστών του διαδικτύου και με το πρόσχημα ότι δήθεν αυτά προέρχονται από την Εθνική Τράπεζα ζητούν επαλήθευση δεδομένων και κωδικών, παραπέμποντας σε συγκεκριμένο link, για να εξαπατήσουν πολίτες.

Το γεγονός έγινε αντιληπτό από την Ενωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, η οποία παρενέβη άμεσα με ανάρτησή της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Ηχώντας καμπανάκι κινδύνου, η Ενωση καλεί τους καταναλωτές

να μην πατήσουν το κουμπί (link) που γράφει «επαληθεύω», να μην συμπληρώσουν καμία φόρμα, να μην δώσουν κανένα προσωπικό στοιχείο και κανένα κωδικό.

Συνιστά σε όσους έχουν ήδη δώσει προσωπικά δεδομένα και κωδικούς να επικοινωνήσουν αμέσως με τη Τράπεζα και να διαγράψουν το email.

Το ακριβές μήνυμα που αποστέλλεται, όπως ενημερώνει, έχει ως εξής:

«NBG [email protected]

Πρέπει να επαληθεύσετε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας εντός 24 ωρών

logo www.nbg.gr

Ειδοποιήσεις ασφαλείας

Πρέπει να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας.

Για λόγους ασφαλείας, πρέπει να επαληθεύσετε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας κάνοντας κλικ στο παρακάτω κουμπί εντός 24 ωρών για να συνεχίσετε τη χρήση Internet Banking, Mobile Banking.

ΕΠΑΛΗΘΕΎΩ

© 2020 Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος».

Επισημαίνεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που επιτήδειοι προσπαθούν να εξαπατήσουν ανυποψίαστους πολίτες με λογότυπο Τραπεζών.

Οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ποτέ κανένας υπάλληλος τραπέζης ή δημόσιας υπηρεσίας δεν θα ζητήσει προσωπικά δεδομένα και μάλιστα μέσω διαδικτύου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου