ΤΟΠΙΚΑ

Ξεσηκωμός γονέων για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Ηλεκτρολογίας

ξεσηκωμός-γονέων-για-το-πανελλαδικώς-489101

Κάλεσμα στους γονείς και της Μαγνησίας να συνυπογράψουν τη διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Παιδείας, απευθύνουν γονείς της Αλεξανδρούπολης, μέσα από επιστολή τους προς τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ.

Οι γονείς της Αλεξανδρούπολης, διαμαρτύρονται για το θέμα Β3 στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Ηλεκτρολογίας, υπογραμμίζοντας ότι είναι εκτός διδακτέας ύλης και ότι θα κοστίσει στους μαθητές πολύτιμους βαθμούς. Ηδη έχουν αποστείλει στο Υπουργείο επιστολή με την οποία διαμαρτύρονται για το επίμαχο θέμα και ζητούν την ενεργοποίηση των γονέων των υποψηφίων και της Μαγνησίας.

Οπως αναφέρουν στην επιστολή τους, «το θέμα Β3 θεωρείται εκτός ύλης, σύμφωνα με την ύλη που έχει δοθεί από το Υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με την ύλη του σχολικού βιβλίου «Ηλεκτρολογία» διδάσκονται, τόσο σε επίπεδο θεωρίας όσο και ασκήσεων, τα κυκλώματα με στοιχεία συνδεδεμένα σε σειρά (σελ. 27 και 31) και όχι τα στοιχεία με παράλληλη σύνδεση. Αναλύονται δηλαδή μόνο RLC κυκλώματα σειράς χωρίς να υπάρχει η παραμικρή αναφορά στα κυκλώματα παράλληλης συνδεσμολογίας, με αποτέλεσμα, το θέμα που τέθηκε, να είναι αδύνατο να αντιμετωπισθεί από τους μαθητές, αφού, λόγω της ύλης που είχε ορισθεί από το Υπουργείο Παιδείας, δεν έχει διδαχθεί σε κανένα σχολείο.

Επιπρόσθετα, το εκτός ύλης θέμα, σταθμίστηκε ως έχον ιδιαίτερη αξιολογική βαρύτητα έτσι ώστε να βαθμολογείται με 25 μονάδες -στις 100 του τελικού βαθμού- με αποτέλεσμα να υστερούν εκ προοιμίου και συνολικά όλα τα παιδιά που ακολούθησαν αυτό το μάθημα έναντι των διαγωνιζομένων σε αντίστοιχο μάθημα που εντάσσεται στην ίδια κατεύθυνση.

Καταληκτικά οι διαγωνιζόμενοι κλήθηκαν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους και την, τουλάχιστον, διετή προσπάθειά τους, σε ένα θέμα το οποίο είναι εκτός ύλης. Το εκτός ύλης θέμα λαμβάνει το 25% της συνολικής βαθμολογίας, με αποτέλεσμα το άριστα για έναν/μία διαγωνιζόμενο/η να μην είναι το 100 αλλά το 75. Καταστρατηγείται κάθε έννοια αντικειμενικότητας, αξιοκρατίας και ισοτιμίας των Πανελλαδικών εξετάσεων για όσους/όσες επέλεξαν το μάθημα της «Ηλεκτρολογίας», έναντι αυτών των μαθητών της ίδιας κατεύθυνσης οι οποίοι επέλεξαν άλλα μαθήματα των ιδίων πεδίων».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου