ΤΟΠΙΚΑ

«Επιθετικό το παιδί που έμεινε εκτός σχολικού λεωφορείου της ΚΕΚΠΑ – ΔΙΕΚ»

επιθετικό-το-παιδί-που-έμεινε-εκτός-σ-47829

Υποστηρίζει σε απάντησή της η Νατάσσα Μορφογιάννη

Για επιθετικότητα του παιδιού με αναπηρίες που έμεινε εκτός σχολικού λεωφορείου της ΚΕΚΠΑ – ΔΙΕΚ και δεν μεταφέρεται πλέον στο σχολείο του, κάνει λόγο η πρόεδρος της ΚΕΚΠΑ ΔΙΕΚ Νατάσσα Μορφογιάννη, απαντώντας σε δημοσίευμα του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ, μετά από καταγγελία του Συλλόγου Γονέων ΑμεΑ Βόλου για «ρατσιστική συμπεριφορά εις βάρος παιδιού με αναπηρία».

Συγκεκριμένα, η κ. Μορφογιάννη αναφέρει τα εξής:

«Το θέμα της μεταφοράς του συγκεκριμένου παιδιού για το οποίο η ΚΕΚΠΑ ΔΙΕΚ καταγγέλλεται ότι αρνείται την εξειδικευμένη μεταφορά του έχουμε πολλάκις επισημάνει τόσο δήμοσια όσο και κατ’ ιδίαν στους γονείς αλλά και στην κα Καρανικόλα ότι η ΚΕΚΠΑ – ΔΙΕΚ έχει σύμβαση μόνο για μεταφορά ατόμων μη περιπατητικών και σε αμαξίδια.

Το παιδί για το οποίο η κ. Καρανικόλα καταγγέλλει την ΚΕΚΠΑ – ΔΙΕΚ δεν εμπίπτει στην κατηγορία των ατόμων που αντιμετωπίζουν σοβαρά κινητικά προβλήματα ή κινούνται με αναπηρικό αμαξίδιο. Επιπλέον, υπάρχει δυσκολία ως προς τη συμπεριφορά του παιδιού, το οποίο εμφανίζει επιθετικότητα διακινδυνεύοντας κατά τη μεταφορά τόσο την ίδια τη σωματική του ακεραιτότητα όσο και τη σωματική ακεραιότητα των λοιπών επιβαινόντων ατόμων με αναπηρία στο όχημα.

Η εν λόγω καταγγελία για ρατσιστική συμπεριφορά σε έναν φορέα ο οποίος από συστάσεως του υλοποιεί δράσεις προς όφελος των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, δράσεις ευαισθητοποίησης του κοινού για αλλαγή στάσεων αντιλήψεων και νοοτροπιών αρνητικά διακείμενων προς τις ομάδες αυτές και που εν τέλει το σύνολο της δραστηριότητας του αυταπόδεικτα αποτελεί περίτρανη απόδειξη περί του αντιθέτου αυτών που η καταγγελία αναφέρει, μόνο υποψίες γεννά για τα κίνητρα και τις προθέσεις των καταγγελλόντων. Η απάντησή μας δεν αποτελεί αποκύημα εμπαθειών προς την κα Καρανικόλα ή την οικογένεια του παιδιού αλλά αποτελεί μια σαφή περιγραφή της κατάστασης προς αποκατάστασης της αλήθειας».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου