ΤΟΠΙΚΑ

«Μάχη» θα δώσουν οι ταξιτζήδες

μάχη-θα-δώσουν-οι-ταξιτζήδες-851206

Τη «μάχη του δρόμου» θα δώσουν οι ταξιτζήδες του νέου Καλλικράτειου δήμου Βόλου. Οι μεν, που δραστηριοποιούνται στο τωρινό δήμο Βόλου, θέλουν να παραμείνουν οι διοικητικές έδρες των ταξί ως έχουν και οι δε, που δραστηριοποιούνται στους δήμους που συνενώνονται με το δήμο Βόλου, θέλουν να μπορούν να εργάζονται κανονικά μέσα στην πόλη.

Έντονες αναμένεται να είναι οι αντιδράσεις από αμφότερες τις πλευρές αναφορικά με τον τρόπο δραστηριοποίησης των ταξί με την έναρξη της λειτουργίας του νέου δήμου Βόλου.

Πιο συγκεκριμένα οι ταξιτζήδες που σήμερα δραστηριοποιούνται στην Αγχίαλο, την Αγριά αλλά και τα Λεχώνια ζητούν και θεωρούν σχεδόν αυτονόητο ότι θα πρέπει και θα μπορούν να δουλεύουν και μέσα στο Βόλο, εφόσον οι δήμοι συνενώνονται.

«Δεν γίνεται να είναι ένας ενιαίος δήμος και να μην μπορώ να κάνω δρομολόγια μέσα στο Βόλο και να πρέπει να συνεχίσει η δουλειά ως έχει, δηλαδή να φέρνω κόσμο στο Βόλο και να γυρνάω πάλι πίσω άδειος», αναφέρει ο Προκόπης Καραγασλής, ταξιτζής από την Αγχίαλο.

Τόσο οι ταξιτζήδες της Αγχιάλου, όσο και της Αγριάς, αναφέρουν μάλιστα πως με τη συγκεκριμένη λειτουργία των ταξί θα διευκολυνθεί και ο κόσμος, καθώς δεν θα υπάρχει διπλή ταρίφα. «Εμείς αυτό που λέμε είναι να μεγαλώσει η περιμετρική ζώνη, δηλαδή από πού μέχρι πού ισχύει η μονή ταρίφα, και όλος ο Βόλος να λειτουργεί με μονή. Έτσι το ταξί θα γίνει πάλι μέσο μαζικής μεταφοράς από μέσο πολυτελείας που έχει μετατραπεί σήμερα» τονίζει ο Αποστόλης Κοντός, ταξιτζής από την Αγριά.

Από την πλευρά τους οι ταξιτζήδες του Βόλου θέλουν να παραμείνουν τα διοικητικά όρια ως έχουν, ενώ πρέπει να αναφερθεί ότι σχετική διαβεβαίωση στην Ομοσπονδία δόθηκε και από το αρμόδιο Υπουργείο.

Όπως εξηγεί ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Νομού Μαγνησίας Αποστόλης Δεμερτζής «το αίτημα έχει τεθεί στην Ομοσπονδία, οι έδρες να παραμείνουν ως έχουν και αυτό πρώτα από όλα επειδή αν τα ταξί της περιφέρειας δουλεύουν και μέσα στο Βόλο οι γύρω περιοχές θα απογυμνωθούν από επαγγελματίες. Επίσης αν αλλάξουν οι έδρες θα δημιουργηθούν ανισότητες και θα επιβαρυνθούν τα περιφερειακά ταξί». Ο ίδιος τέλος επισημαίνει ότι ο Βόλος δεν έχει τόσο μεγάλο κοινό για να μπορούν να δουλέψουν και να έχουν κερδοφορία τόσα ταξί.

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου