ΤΟΠΙΚΑ

Αγονος ο διαγωνισμός για τον «Ιάσων» ~ Έληξαν οι ημερομηνίες κατάθεσης προσφορών

αγονος-ο-διαγωνισμός-για-τον-ιάσων-έ-46497

Θα επανεξετάσει το θέμα η Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

Ακαρπος απέβη ο διαγωνισμός που προκήρυξε ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου για την παραχώρηση της χρήσης τόσο του ισόγειου όσο και του πρώτου ορόφου του επιβατικού σταθμού «Ιάσων» στην κεντρική προβλήτα του λιμανιού του Βόλου.

Οι ελπίδες για την αξιοποίηση του επιβατικού σταθμού απέβησαν για άλλη μία φορά φρούδες. Χθες έληξε η προθεσμία υποβολής προσφορών και για το δεύτερο διαγωνισμό και ενδιαφέρον επέδειξε μόνο ένας επενδυτής πλην όμως η χρήση που πρότεινε αποκλειόταν από τους όρους της ίδιας της προκήρυξης.

Η παραχώρηση χρήσης των χώρων του ισογείου και του πρώτου ορόφου του κτιρίου γίνεται με ιδιαίτερα υψηλό αντάλλαγμα αν αναλογιστεί κανείς το γεγονός ότι διανύουμε τον έβδομο χρόνο της οικονομικής κρίσης και ελάχιστη μηνιαία τιμή για προσφορές ήταν 4.000 ευρώ για τους χώρους του ισογείου και 8.000 ευρώ για τους χώρους του πρώτου ορόφου. Οι προς ενοικίαση χώροι για λειτουργία εμπορικών καταστημάτων ή τη στέγαση γραφείων είναι τεράστιοι λόγω των αρχικών σκοπών λειτουργίας του επιβατικού σκοπού και γι’ αυτό τα ανταλλάγματα είναι ιδιαίτερα υψηλά.Δεν είναι τυχαίο που πρόκειται για το δεύτερο διαγωνισμό που προκήρυξε ο ΟΛΒ και βγήκε άκαρπος, καθώς διαγωνισμός είχε διενεργηθεί και από την προηγούμενη Διοίκηση του Οργανισμού και τότε η έλλειψη ανταπόκρισης παρά και την έρευνα αγοράς που είχε γίνει αποδόθηκε στην επιβολή του κεφαλαιακού ελέγχου το καλοκαίρι.

Η νυν Διοίκηση πάντως του Οργανισμού δεν προτίθεται να αφήσει τον «Ιάσων» αναξιοποίητο χωρίς να εξαντλήσει έστω όλα τα περιθώρια που υπάρχουν. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ, Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος, υποναύαρχος εν αποστρατεία του Λιμενικού Σώματος είπε ότι το θέμα θα απασχολήσει εκ νέου το Διοικητικό Συμβούλιο, προκειμένου ο Οργανισμός να δει πως μπορεί να δώσει περισσότερα κίνητρα και να υπάρξει το απαιτούμενο ενδιαφέρον. «Ισως αντιμετωπίσουμε τους χώρους τμηματικά ώστε και το αντάλλαγμα της παραχώρησης της χρήσης να μειωθεί» ανέφερε χαρακτηριστικά στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ.

Ο επιβατικός σταθμός αποπερατώθηκε το 2009 και μέχρι σήμερα παραμένει αναξιοποίητος παρά τα εκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν για την κατασκευή του κτιρίου που στόχευσε στην αύξηση της κρουαζιέρας.Η μελέτη για την κατασκευή του κτιρίου συντάχθηκε το 2002. Δυστυχώς όμως παρά το γεγονός ότι το έργο αποπερατώθηκε το 2009, το κτίριο κατέστη λειτουργικό μόλις τον Αύγουστο του 2015 οπότε ολοκληρώθηκε ο υποσταθμός μέσης τάσης. Για την κατασκευή του δαπανήθηκαν 6 εκατ. ευρώ.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου