ΤΟΠΙΚΑ

Απομακρύνονται πλοία – κουφάρια

απομακρύνονται-πλοία-κουφάρια-454976

Ολα τα πλοία – κουφάρια που για χρόνια αποτελούσαν εστία ρύπανσης μέσα στους χώρους του λιμανιού του Βόλου εκποιούνται και απομακρύνονται το ένα μετά το άλλο. Έτσι μετά το μότορσιπ Ευαγγελίστρια, πριν λίγες μέρες απομακρύνθηκε και το πλοίο GOLD SUN που για περισσότερα από δέκα χρόνια ήταν καθηλωμένο σε χώρο ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη προβλήτα. Για την απομάκρυνση του πλοίου και την εκποίησή του για ίδιον όφελος πλειοδότησε η εταιρία ΑΡΚΑΣ Α.Ε., η οποία έδωσε 30.000 ευρώ.

Η διοίκηση του ΟΛΒ συνεχίζει την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει τους τελευταίους μήνες να απομακρυνθούν όλα τα πλοία τα οποία εδώ και χρόνια είναι στα αζήτητα. Έτσι την ερχόμενη Δευτέρα γίνεται νέα πλειοδοτική δημοπρασία προκειμένου να απομακρυνθούν έξι δελφίνια, ένα αλιευτικό σκάφος και ένα παλιό τουριστικό σκάφος. Για κάθε σκάφος οι ειδικά πιστοποιημένες εταιρίες που προσέλθουν στο διαγωνισμό θα πρέπει να καταβάλλουν ποσό 5.000 ευρώ για κάθε πλοίο.

Εξάλλου μέσα στο επόμενο διάστημα θα απομακρυνθούν οι ξύλινες αποβάθρες στο καταφύγιο σκαφών αναψυχής που είχε χωροθετηθεί πριν από μερικά χρόνια στη βόρεια πλευρά της παραλίας, μπροστά από τα ουζερί, και το οποίο ποτέ δεν μπόρεσε να αδειοδοτηθεί ως μαρίνα. Όπως έγινε γνωστό από τη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου έχει κατατεθεί εδώ και μερικούς μήνες στο Υπουργείο Πολιτισμού – Τουρισμού αίτημα για άρση της χωροθέτησης.

Πλέον στον ΟΛΒ έχουν αλλάξει φιλοσοφία και περιμένουν τη έγκριση του master plan, έτσι ώστε στη συνέχεια να είναι σε θέση να ξεκινήσουν σε πιο ουσιαστική βάση οι συζητήσεις για τη δημιουργία μίας μεγάλης μαρίνας σκαφών αναψυχής στην εσωτερική πλευρά του «κορδονιού». Η διοίκηση του ΟΛΒ εκτιμά ότι η ανάπτυξη μίας τέτοιας δραστηριότητας είναι επωφελής για το λιμάνι και για την τοπική οικονομία. Άλλωστε προς την κατεύθυνση αυτή έχουν στα χέρια τους τη πρόταση Έλληνα που ζει στο εξωτερικό και ο οποίος πρωτοστατεί στο επενδυτικό ενδιαφέρον Άγγλων επιχειρηματιών για την υλοποίηση και τη λειτουργία της μαρίνας. Στον ΟΛΒ εκτιμούν ότι το εγχείρημα μπορεί να τελεσφορήσει μέσω ΣΔΙΤ.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΕΛΕΝΤΗΣ

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου