ΤΟΠΙΚΑ

Ρολά στα ΕΛΤΑ Νεάπολης

ρολά-στα-ελτα-νεάπολης-453927

Από Δευτέρα το κατάστημα αναστέλλει τη λειτουργία του, ενώ η παράδοση των δεμάτων γίνεται από το κεντρικό υποκατάστημα

Λουκέτο κλειδώνει από Δευτέρα, στο κατάστημα των ΕΛΤΑ στη Νεάπολη Βόλου, στο πλαίσιο της εξοικονόμησης πόρων.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Οι 20.000 περίπου κάτοικοι των περιοχών από Νεάπολη, Διμήνι, Αλυκές, Παλιά, Λαρίσης και ΒΙ.ΠΕ. που εξυπηρετούνταν από το συγκεκριμένο κατάστημα για την αποστολή και παραλαβή δεμάτων αλλά και για οικονομικές τους συναλλαγές, θα αναγκαστούν να απευθύνονται είτε στο κεντρικό κατάστημα των ΕΛΤΑ, στη Δημητριάδος, είτε στο κατάστημα της Ν. Ιωνίας.

Ηδη από χθες, η παραλαβή και αποστολή δεμάτων έχει μεταφερθεί στο κεντρικό υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. στο Βόλο. Στο κατάστημα της Νεάπολης, υπάρχει αναγγελία για το επικείμενο «λουκέτο», προκειμένου από Δευτέρα, να περιοριστούν τα προβλήματα που θεωρούνται δεδομένα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα… ρολά κατεβαίνουν στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των ΕΛ.ΤΑ με στόχο την εξοικονόμηση πόρων. Τα δύο άτομα προσωπικό, που απασχολούνται στη Νεάπολη, θα απορροφηθούν ενδοϋπηρεσιακά στα καταστήματα της Δημητριάδος και της Ν. Ιωνίας, όπου αναμένεται να μεταφερθεί και το βάρος των συναλλαγών.

Οι πελάτες των ΕΛ.ΤΑ. τις τελευταίες ημέρες ενημερώνονται για το κλείσιμο του καταστήματος και από τους υπαλλήλους, προκειμένου η μετάβαση να είναι πιο ομαλή.

Εκτιμάται ωστόσο ότι τα προβλήματα δεν θα λείψουν, από τη στιγμή που το κεντρικό κατάστημα και το κατάστημα της Ν. Ιωνίας, θα κληθούν να εξυπηρετήσουν τους 20.000 περίπου πελάτες που σήμερα εξυπηρετούνται από το κατάστημα της Νεάπολης, για την αποστολή και παραλαβή δεμάτων, συστημένων, πληρωμή λογαριασμών και οφειλών σε ΤΕΒΕ, ΟΑΕΕ κ.τ.λ.

Συνδικαλιστές αναφέρουν ότι το κλείσιμο των ΕΛΤΑ στη Νεάπολη, ουσιαστικά σηματοδοτεί αντίστροφη μέτρηση για την υπηρεσία. Η αποκέντρωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, φαίνεται να ακολουθεί αντίθετη πορεία, με ό,τι συνεπάγεται στην εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων πολιτών η συσσώρευση όλων των υπηρεσιών στο κεντρικό υποκατάστημα, χωρίς ενίσχυση σε προσωπικό και δομές.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου