ΤΟΠΙΚΑ

Επιστροφή του Μουτζούρη στις ράγες, χωρίς όμως επιβάτες

επιστροφή-του-μουτζούρη-στις-ράγες-χω-44283

Πολύ μικρή η επιβατική κίνηση το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Μπορεί ο θρυλικός Μουτζούρης του Πηλίου να μπήκε ξανά στις ράγες μετά από 2,5 ολόκληρους μήνες καραντίνας, όμως το come back δεν συνοδεύτηκε από επιβατική κίνηση.

Σάββατο και Κυριακή, σύμφωνα με πληροφορίες του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ, κόπηκαν ελάχιστα εισιτήρια, γεγονός που οι σιδηροδρομικοί αποδίδουν στο ότι οι επισκέπτες είναι ακόμη μουδιασμένοι, λόγω κορονοϊού.

Το πρωτόκολλο για την επιβατική δύναμη του θρυλικού Μουτζούρη δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς 64 επιβατών ανά δρομολόγιο. Το προηγούμενο Σάββατο τα εισιτήρια που κόπηκαν δεν ξεπέρασαν τα 15, ενώ την επόμενη μέρα, Κυριακή, ο αριθμός των επιβατών που ταξίδεψαν με το τρενάκι του Πηλίου υπολογίζεται περί τους 40 συνολικά. Καθώς δεν υπήρχαν καθόλου προκρατήσεις για τη Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκρινε σκόπιμο να μην εκτελεστεί δρομολόγιο.

Στο ναδίρ η επιβατική κίνηση

Χαμηλή εξάλλου εξακολουθεί να είναι επίσης η επιβατική κίνηση από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου προς Λάρισα. Οι περισσότερες αμαξοστοιχίες φεύγουν με δέκα και δεκαπέντε επιβάτες για Λάρισα, ενώ το ίδιο ισχύει και στην επιστροφή, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και τους τοπικούς σιδηροδρομικούς να μην κρύβουν τον προβληματισμό τους. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήδη αποφάσισε να καταργηθεί το τελευταίο νυχτερινό δρομολόγιο των 23.40 από Βόλο, το οποίο είχε ώρα άφιξης στη Λάρισα στις 00.28.

«Η κατάσταση δεν έχει ακόμη ομαλοποιηθεί. Οι επιβάτες είναι πολύ επιφυλακτικοί, παρά το γεγονός ότι τηρούνται όλα τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας, οι απολυμάνσεις είναι διαρκείς και όλο το προσωπικό επί ποδός για να παρέχει οποιαδήποτε συνδρομή», επισήμανε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο Γιώργος Αποστολέρης, προϊστάμενος γραμμής Βόλου.

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο ασφαλείας η επιβατική δυναμικότητα της κάθε αμαξοστοιχίας ανέρχεται σε 70 επιβάτες, ανά δρομολόγιο. Τα εισιτήρια όμως κόβονται καθημερινά σε κάθε τρένο δεν ξεπερνούν τα 20 στην καλύτερη των περιπτώσεων. Οι σιδηροδρομικοί εκτιμούν πως ενδεχομένως σ’ αυτό να παίζει ρόλο αφενός το γεγονός ότι δύο δρομολόγια – το ένα από Αθήνα και το άλλο από Θεσσαλονίκη – τα οποία τροφοδοτούσαν με επιβάτες τις τοπικές αμαξοστοιχίες δεν έχουν ενεργοποιηθεί ακόμη, αφετέρου δεν υπάρχει καθημερινή μετακίνηση φοιτητών, από Βόλο προς Λάρισα και το αντίστροφο.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου