ΤΟΠΙΚΑ

«Κόκκινο» πανί η αναδιάρθρωση υπηρεσιών στον ΕΦΚΑ

κόκκινο-πανί-η-αναδιάρθρωση-υπηρεσ-437423

Την ανάγκη επανεξέτασης της νέας οργανωτικής διάρθρωσης των υπηρεσιών του e-EΦΚΑ, ώστε να μην επέλθει υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του στις τοπικές κοινωνίες ζητά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων, εκφράζοντας την αντίθεσή της σε αλλαγές που συντελούνται.

Οι εργαζόμενοι στον ΕΦΚΑ Βόλου ήδη έχουν εκφράσει τους ενδοιασμούς τους για αλλαγές που αναμένονται και σε τοπικό επίπεδο με αφορμή την εφαρμογή του νέου οργανογράμματος και ζητούν από την νέα διοίκηση του ενιαίου ασφαλιστικού φορέα να μην προχωρήσει σε αυτές.

«Ο σχεδιασμός του οργανισμού που κληροδοτήθηκε από την προηγούμενη πολιτική διακυβέρνηση, έγινε με αποκλειστικό κριτήριο τη μείωση του δημοσιονομικού κόστους, ώστε να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις των «θεσμών». Πιστεύουμε ότι από τη στιγμή που οι συνθήκες έχουν βελτιωθεί και η χώρα βρίσκεται σε τροχιά ανάκαμψης, επιβάλλεται η αναθεώρηση και η επανεξέταση όλων εκείνων των λάθος πολιτικών, που αντί να προάγουν το δημόσιο ασφαλιστικό μας σύστημα, το φαλκιδεύουν και το απαξιώνουν. Σε κάθε δε περίπτωση, επιτάσσεται μία επανεξέταση, τουλάχιστον όλων αυτών των περιπτώσεων που σας περιγράψαμε παραπάνω, κάτι για το οποίο είμαστε πεπεισμένοι ότι το επιθυμούν και το απαιτούν και οι ίδιες οι τοπικές κοινωνίες, τις οποίες οφείλουμε ο καθένας από το μετερίζι του να σεβόμαστε και να υπηρετούμε», αναφέρεται σε υπόμνημα το οποίο εστάλη στον υπουργό Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη.

Ζητείται επίσης συνάντηση με τον υπουργό παρουσία και του νέου διοικητή του e-ΕΦΚΑ κ. Παναγιώτη Δουφεξή, ώστε να σας εκθέσουν πληρέστερα, τις προτάσεις και τις θέσεις που έχουν για την εύρυθμη λειτουργία του φορέα.

Επίσης τα συνδικαλιστικά όργανα των εργαζομένων στον ΕΦΚΑ μαζί με την ΑΔΕΔΥ πιέζουν να παραμείνουν και να μονιμοποιηθούν συμβασιούχοι που απασχολούνται, καθώς όπως τονίζουν πρόκειται για προσωπικό το οποίο αφενός πληροί πάγιες και διαρκείς ανάγκες και αφετέρου κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει βάλει μεγάλη «πλάτη», ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες μέσα από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες που είχαν ενεργοποιηθεί, για να αποφεύγεται ο συνωστισμός στις κατά τόπους υπηρεσίες.

Πριν ενταχθούν στον ΕΦΚΑ οι περισσότεροι από αυτούς τους συμβασιούχους απασχολούνταν στο πρώην ασφαλιστικό ταμείο των δημοσίων υπαλλήλων, τον ΟΠΑΔ, αλλά και στο πρώην ΙΚΑ.

Είχαν προσφύγει στη δικαιοσύνη διεκδικώντας τη μονιμοποίησή τους και είχαν δικαιωθεί. Παρέμειναν στην εργασία τους, χωρίς όμως να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση που να κατοχυρώνει τη μονιμότητά τους.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου