ΤΟΠΙΚΑ

Καινοτόμες περιβαλλοντικές δράσεις ανέπτυξαν μαθητές

καινοτόμες-περιβαλλοντικές-δράσεις-434027

Από το 2ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος

Καινοτόμες περιβαλλοντικές δράσεις ανέπτυξαν οι μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας στην Τουρκία στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος, στο οποίο συμμετείχαν μαθητές επτά χωρών, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Οι μαθητές δεν αρκέστηκαν σε συνηθισμένες περιβαλλοντικές δράσεις αλλά επιστράτευσαν όλη τους την εφευρετικότητα για την ανάπτυξη νέων καινοτόμων δράσεων για την προστασία του περιβάλλοντος. Η ελληνική αποστολή εξέπληξε τους υπόλοιπους δημιουργώντας ανακυκλώσιμα ξύλινα γυαλιά και είδη ένδυσης από κατεστραμμένα στρώματα γυμναστικής, καθώς επίσης συμμετείχε σε δεντροφύτευση μέσα σε παλιά λάστιχα φορτηγών, τα οποία στη συνέχεια έγιναν παγκάκια. Ανάλογες ήταν οι δράσεις και των άλλων χωρών.

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Commenius, το οποίο πραγματοποιήθηκε τα δύο τελευταία έτη 2012-2014, το 2ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας ταξίδεψε στη γειτονική Τουρκία και συγκεκριμένα στην πόλη της Ανδριανούπολης, όπου και φιλοξενήθηκε από το Λύκειο Ανδριανούπολης (SuleymanDemirelFenLisesi).

Εκπαιδευτικοί και μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας είχαν την ευκαιρία κατά τα σχολικά έτη 2012-2013 και 2013-2014 να διευρύνουν τους ορίζοντές τους μαθησιακά και κοινωνικά ταξιδεύοντας σε χώρες της Ευρώπης. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έκλεισε στη χώρα της Τουρκίας με ανεπανάληπτη επιτυχία, γεμίζοντας ικανοποίηση τους μαθητές μας και συγκίνηση τους εκπαιδευτικούς που καμάρωσαν τη μελλοντική γενιά να εκπονεί με υπομονή και φιλοδοξία το πρόγραμμα.

Η φιλοξενία του Λυκείου Ανδριανούπολης ήταν άψογη και πραγματικά οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές ένιωσαν οικεία. Με τη λήξη του προγράμματος δόθηκε η υπόσχεση για τη συνέχιση της συνεργασίας μεταξύ των σχολείων που συμμετείχαν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα (Πορτογαλία, Ισπανία, Λετονία, Γερμανία, Σλοβενία, Τουρκία, Ελλάδα), αφού αποδείχθηκε ότι λειτουργεί ωφέλιμα στην εξέλιξη των σχολείων τόσο οργανωτικά όσο και παιδαγωγικά, όπως επίσης και στην κατάρριψη διάφορων πολιτισμικών ταμπού, αφού οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μία κουλτούρα διαφορετική από τη δική τους.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου