ΤΟΠΙΚΑ

Τελευταίο προσκλητήριο από ΔΕΥΑΜΒ για εξόφληση ή ρύθμιση οφειλών

τελευταίο-προσκλητήριο-από-δευαμβ-γι-420727

Κινδυνεύει με παραγραφή σημαντικό ποσό από το σύνολο των 12 εκατ. ευρώ οφειλών προς τη ΔΕΥΑΜΒ

Τελευταίο… προσκλητήριο από τη ΔΕΥΑΜΒ σε μεγαλοοφειλέτες και μη για την υπαγωγή τους στη ρύθμιση των 100 δόσεων ή την εφάπαξ εξόφληση των οφειλών τους που χρονίζουν πριν το ποσό των χρεών βεβαιωθεί προς την Εφορία.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΜΒ Στέργιο Παπαευσταθίου πρόκειται για οφειλές που κινδυνεύουν με παραγραφή μετά από χρόνια και τις οποίες η ΔΕΥΑΜΒ θα διεκδικήσει μέσω Εφορίας, που θα στείλει τις απαιτήσεις της. Η απόφαση αναμένεται να ληφθεί στη σημερινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της επιχείρησης, που ξεκινά στη μία το μεσημέρι.

Αυτή τη στιγμή το σύνολο των οφειλών, μεγάλων και μικρότερων, προς τα ταμεία της ΔΕΥΑΜΒ ανέρχεται στο ποσό των 12 εκατ. ευρώ περίπου. Μέρος των οφειλών είναι παλιές και κινδυνεύουν με παραγραφή.

Εως τέλος Σεπτεμβρίου ισχύει η δυνατότητα ρύθμισης οφειλών σε έως και 100 δόσεις. «Καλούμε τους δημότες να εκμεταλλευτούν τη δυνατότητα ρύθμισης των οφειλών τους σε έως και 100 δόσεις για να μην αναγκαστούμε να βεβαιώσουμε οφειλές που θα παραγραφούν στην Εφορία», τόνισε ο κ. Παπαευσταθίου.

«Τρέχει» η προθεσμία για συνδέσεις στο Πήλιο

«Τρέχει» η προθεσμία που έδωσε η ΔΕΥΑΜΒ σε καταναλωτές της Πορταριάς, της Μακρινίτσας, του Κατηχωρίου και των Σταγιατών προκειμένου να συνδεθούν με τα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης.

Το «τελεσίγραφο» για την εφαρμογή της απόφασης που λήφθηκε το 2016 εκπνέει στις 20 Σεπτεμβρίου, σε διαφορετική περίπτωση η ΔΕΥΑΜΒ θα προβεί στην επιβολή προστίμων.

Η ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στα τέσσερα χωριά, προκάλεσε την αντίδραση της Κίνησης Πολιτών Πηλίου και Βόλου για το Νερό, που ζητά μεταξύ άλλων ολοκλήρωση του αποχετευτικού δικτύου που διέρχεται σήμερα μόνο από κεντρικούς δρόμους, ορισμό τελών σύνδεσης στο πραγματικό κόστος και σωστή τιμολόγηση του νερού πριν «αποφασίσει να κάνει τον μπαμπούλα στους κατοίκους».

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου