ΤΟΠΙΚΑ

Πόλεμος για το νερό ~ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΥΑΜΒ

πόλεμος-για-το-νερό-μεταξυ-καταναλωτω-390722

Την ίδια ώρα που η ΔΕΥΑΜΒ απειλεί με διακοπές, καταναλωτές δημοτικών ενοτήτων αρνούνται να πληρώσουν «φουσκωμένους» λογαριασμούς

Σε ευθεία ρήξη οδηγούνται καταναλωτές περιφερειακών δημοτικών ενοτήτων και ΔΕΥΑΜΒ, μετά από απειλή της επιχείρησης, και δεκάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς νερό μέσα στο καλοκαίρι εξαιτίας απλήρωτων λογαριασμών.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Την ίδια ώρα που η ΔΕΥΑΜΒ επιχειρεί να παρουσιάσει τους καταναλωτές ως «μπαταχτσήδες», οι ίδιοι οι καταναλωτές, διαμαρτύρονται για τις πρακτικές της επιχείρησης στην τιμολόγηση της κατανάλωσης του νερού, με αποτέλεσμα οι λογαριασμοί να «φουσκώνουν».

Οπως είναι γνωστό, με τελεσίγραφό της η ΔΕΥΑΜΒ, απειλεί να αφήσει χωρίς νερό δεκάδες καταναλωτές αν δεν προχωρήσουν σε άμεση εξόφληση των λογαριασμών τους ή αν δεν υπαχθούν σε ρυθμίσεις.

Από τις 10 Ιουνίου και μετά, πρόκειται να βγάλει έξω συνεργεία που θα προχωρήσουν σε διακοπή της υδροδότησης σε περισσότερες από 100 περιπτώσεις νοικοκυριών και επιχειρήσεων στις δημοτικές ενότητες του Βόλου εξαιτίας απλήρωτων λογαριασμών που αφορούν περίοδο από δύο έως και 11 τρίμηνα και που κυμαίνονται από 100 ευρώ έως 20.000 ευρώ.

Οι καταναλωτές όμως που είδαν τους λογαριασμούς νερού να αυξάνονται μετά τη σύνδεσή τους στο δίκτυο της ΔΕΥΑΜΒ, δεν εμφανίζονται διατεθειμένοι να υποκύψουν σε «εκβιαστικά διλήμματα».

Με επιστολή του προς τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, καταναλωτής από την περιοχή της Ν. Αγχιάλου, δεν θίγει το ζήτημα του κόστους νερού που καλούνται να πληρώσουν οι καταναλωτές μετά τη σύνδεσή τους στο δίκτυο της ΔΕΥΑΜΒ και που σαφώς είναι υψηλότερο από τους λογαριασμούς που πλήρωναν με το προηγούμενο καθεστώς.

Μιλά για την πολιτική της επιχείρησης να εκδίδει τετράμηνους αντί τρίμηνους λογαριασμούς, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η κλίμακα χρέωσής τους και οι λογαριασμοί να «φουσκώνουν». Σύμφωνα με τον αναγνώστη του «Τ», στο Δήμο Ν. Αγχιάλου, η ΔΕΥΑΜΒ προχώρησε στην έκδοση λογαριασμών, οι οποίοι αφορούσαν στο έτος 2013, με την ένδειξη ότι πρόκειται για λογαριασμούς τριμήνου. Οι λογαριασμοί όμως αφορούσαν καταναλώσεις τεσσάρων έως έξι μηνών. Αποτέλεσμα είναι η υπερχρέωση των καταναλωτών, από τη στιγμή που ανέβηκαν κλίμακα χρέωσης από αυτή σύμφωνα με την οποία θα έπρεπε να χρεωθούν, εάν οι μετρήσεις είχαν γίνει όπως αναγράφεται στους λογαριασμούς, ανά τρίμην, και εάν βέβαια είχαν εκδοθεί τέσσερις λογαριασμοί για το έτος 2013 αντί για τρεις όπως και έγινε.

Οι κάτοικοι στην πλειοψηφία τους δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς διαμαρτυρόμενοι για αυτήν την πρακτική της επιχείρησης και κάποιοι εξ αυτών έχουν επίσης προχωρήσει στην κατάθεση ενστάσεων επί των εκδοθέντων μέχρι στιγμής λογαριασμών.

Οι ενστάσεις μένουν αναπάντητες τους τελευταίους τρεις και τέσσερις μήνες. Αντί για απάντηση, γνωστοποιήθηκε το τελεσίγραφο της επιχείρησης για διακοπή υδροδότησης αν δεν εξοφληθούν οι λογαριασμοί.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου