Αρνήθηκαν να επικυρώσουν έγγραφο σε δημότη αλλά εκ των υστέρων αναγκάστηκαν να ζητήσουν δημόσια συγνώμη
Ενταση επικράτησε χθες το πρωί, στο ΚΕΠ του Δήμου Βόλου, που βρίσκεται στην οδό Ιάσονος. Πολίτης που προσήλθε για την επικύρωση αντιγράφου οικοδομικής άδειας, δεν εξυπηρετήθηκε από τους υπαλλήλους, οι οποίοι ισχυρίστηκαν ότι δεν ήταν στην αρμοδιότητά τους. Μάλιστα η ένταση ήταν τόσο μεγάλη, ώστε ο Προϊστάμενος μετέβη επί τόπου για να εξετάσει την υπόθεση.
Τα πνεύματα οξύνθηκαν, με τον Προϊστάμενο να αποφαίνεται ότι σωστά οι υπάλληλοι αρνούνται να επικυρώσουν το έγγραφο και τον πολίτη να επιμένει για το αντίθετο. Λίγη ώρα αργότερα, αποδείχθηκε ότι ο πολίτης γνώριζε καλύτερα από υπαλλήλους και προϊσταμένους τις διατάξεις του νόμου.
Ο προϊστάμενος Γ. Στούμπος, ζήτησε χθες δημόσια συγνώμη από τον πολίτη που δεν εξυπηρετήθηκε. Ενημέρωσε μάλιστα εγγράφως και την αρμόδια αντιδήμαρχο, Νατάσσα Οικονόμου.
Σύμφωνα με την αναφορά, πολίτης προσήλθε χθες το πρωί στο ΚΕΠ, ζητώντας την επικύρωση αντιγράφου οικοδομικής άδειας. Οι εργαζόμενοι στο ΚΕΠ και η προϊσταμένη του Τμήματος αρνήθηκαν την επικύρωση, στηριζόμενοι σε λάθος διάταξη, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων. Ο συμπολίτης δικαιολογημένα επέμενε για την επικύρωση, δημιουργήθηκε ένταση και οι εργαζόμενοι ειδοποίησαν τον Προϊστάμενο να μεταβεί επί τόπου.
Αφού του δόθηκε η διάταξη, βάσει της οποίας οι υπάλληλοι δεν επικύρωναν το προσκομιζόμενο έγγραφο, ο κ. Στούμπος αποφάνθηκε ότι σωστά έπραξαν και αρνήθηκαν την επικύρωση. Επιστρέφοντας, ωστόσο, στο γραφείο του και αφού διερεύνησε με ηρεμία την ορθότητα ή μη των προαναφερόμενων ενεργειών, διαπίστωσε ότι ο πολίτης είχε απόλυτο δίκιο στην απαίτηση και επιμονή του για την επικύρωση του εγγράφου. Από το αρχείο της Υπηρεσίας εντοπίστηκε το κινητό του τηλέφωνο, στο οποίο κ. Στούμπος κάλεσε και ζήτησε προσωπικά συγγνώμη, ενώ στο έγγραφό του προς την κ. Οικονόμου επισημαίνει την ανάγκη να ζητηθεί και δημόσια συγνώμη, καθώς το περιστατικό διαδραματίσθηκε σε δημόσιο χώρο.
Η κ. Οικονόμου εξέφρασε την ικανοποίησή της για το χειρισμό του περιστατικού από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης ΚΕΠ, καθώς, όπως δήλωσε, «η έκφραση δημόσιας συγνώμης είναι θέμα ηθικής τάξεως, αφενός για την ικανοποίηση του δημότη και την προστασία της δημόσιας εικόνας του, αφού στο περιστατικό ήταν παρόντες και άλλοι πολίτες, αφετέρου γιατί η δημόσια διοίκηση πρέπει να λειτουργεί με κανόνες και αρχές, σεβόμενη τον πολίτη και κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του».