ΤΟΠΙΚΑ

Στα «σκαριά» μελέτη για την εμπορική αγορά

στα-σκαριά-μελέτη-για-την-εμπορική-α-347723

Στόχος η αγορά να εφαρμόσει καλύτερα «τα θέλω» του καταναλωτή ενώ παράλληλα να περιοριστούν τα λειτουργικά έξοδα των καταστημάτων

Να εφαρμόσει η αγορά του Βόλου, τα θέλω των καταναλωτών -ως προς το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων- αλλά και να περιοριστούν τα λειτουργικά έξοδα των επιχειρηματιών, θα έχει ως στόχο μελέτη που βρίσκεται στα «σκαριά» και θα αφορά την εμπορική αγορά του Βόλου.

Ρεπορτάζ: ΑΘΗΝΑ ΤΣΙΡΓΗ

Η μελέτη θα είναι έτοιμη μέσα στους επόμενους μήνες και γίνεται με πρωτοβουλία του Εμπορικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και την Ενωση Καταναλωτών Βόλου, με κύριο στόχο την ενίσχυση της ανάπτυξης της τοπικής αγοράς.

Οπως ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος Επιμελητηρίου Μαγνησίας και σύμβουλος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Βασίλης Χριστοδουλιάς μέσα από τη μελέτη θα γίνει συλλογή τεκμηριωμένων στοιχείων που θα οδηγήσουν σε ένα ασφαλές συμπέρασμα για τις αλλαγές του ωραρίου και τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, όπως αυτό θα διαμορφωθεί από τους εμπόρους, το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων και τους καταναλωτές.

Μέσα από τη μελέτη θα διανεμηθούν ερωτηματολόγια τόσο στους επιχειρηματίες όσο και στους καταναλωτές σε επιλεγμένα σημεία του Βόλου, π.χ. ΚΤΕΛ, σταθμός ΟΣΕ κ.α.

Επίσης μεταξύ άλλων οι φορείς που θα εκπονήσουν τη μελέτη, στοχεύουν επίσης στο να αποδείξουν ότι οι καταναλωτές βάζουν τους «νόμους» στην αγορά και όχι η πολιτεία μέσα από νομοσχέδια.

«Θα πρέπει οι νέοι επιχειρηματίες να εξελίξουμε την αγορά προς όφελός μας, να την πάμε ένα βήμα πιο πέρα μέσα από στοιχεία που θα έχουμε στα χέρια μας», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Χριστοδουλιάς.

«Με τις επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης να αποτυπώνουν τη σκληρή πραγματικότητα που βιώνει καθημερινά ο εμπορικός κόσμος, η αλλαγή της νοοτροπίας των άμεσα εμπλεκομένων σχετικά με την εξοικονόμηση πόρων, ενέργειας και χρήματος είναι επιβεβλημένη. Γι΄ αυτό και η συλλογή στοιχειοθετημένων επιχειρημάτων, με την μορφή μελέτης ή ερωτηματολογίου, θα αποτελεί ένα εργαλείο ανάπτυξης και επιβίωσης των καταστημάτων μας. Το εμπορικό κέντρο του Βόλου θα μπορέσει να αναδειχθεί σε κέντρο οικονομικής δυναμικής εάν όλοι μας, έμποροι, καταναλωτές και φορείς αλλάξουμε τη νοοτροπία μας, είτε αυτό λέγεται ωράριο λειτουργίας είτε κάρτα εκπτωτικών πλεονεκτημάτων ή δωρεάν μετακίνηση από και προς την αγορά», κατέληξε ο κ. Χριστοδουλιάς.

Τέλος στην περίπτωση που προκύψουν ωφέλη για τη λειτουργία των καταστημάτων από την αλλαγή του ωραρίου, θα αλλάξει το ωράριο στην εμπορική αγορά του Βόλου ενώ στη περίπτωση που δεν προκύψουν ωφέλη μέσα από τη μελέτη το ωράριο λειτουργίας θα παραμείνει ως έχει.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου