ΤΟΠΙΚΑ

ΠΑΜΕ: «Όχι άλλος σακατεμένος συνάδελφος διανομέας για τα κέρδη των εταιριών»

παμε-όχι-άλλος-σακατεμένος-συνάδελφ-316785

Ανακοίνωση εξέδωσε το ΠΑΜΕ και η Επιτροπή Επισιτισμού-Τουρισμού για τον τραυματισμό του 20χρονου ντελιβερά εχθές το βράδυ σε κεντρικό δρόμο του Βόλου.

Η ανακοίνωση:

Ένας ακόμα εργαζόμενος στον κλάδο των διανομέων δίνει μάχη για τη ζωή του, μετά το σοβαρό τροχαίο ατύχημα, χτες το βράδυ. Η αιτία δεν είναι η κακιά η ώρα, ούτε η κουλτούρα της ασφαλούς οδήγησης. Αιτία είναι ότι η προστασία των διανομέων από τα εργατικά ατυχήματα θεωρείται κόστος για το κράτος και την εργοδοσία, εμπόδιο μπροστά στον ανταγωνισμό και το κυνήγι του κέρδους.

«Σήμερα είναι ο 20χρονος συνάδελφος, αύριο μπορεί να είναι κάποιος από τους υπόλοιπους. Είμαστε αποφασισμένοι να μη δεχτούμε πλέον να βάζουμε μπροστά το μηχανάκι και να μην ξέρουμε αν θα γυρίσουμε όρθιοι πίσω στην οικογένειά μας.

Δεν είμαστε διατεθειμένοι να πληρωνόμαστε με τα ψίχουλα που αποφασίζουν και να αναγκαζόμαστε για αυτόν τον λόγο να είμαστε στον δρόμο 10-14 ώρες για να βγάλουμε ένα αξιοπρεπές μεροκάματο.

Είμαστε σκληρά εργαζόμενοι και βάζουμε καθημερινά σε κίνδυνο τη ζωή μας, εφόσον ακόμα και τα πιο βασικά και αναγκαία μέτρα προστασίας και ασφάλειας οι εταιρείες και η εκάστοτε κυβέρνηση τα έχουν φορτώσει στις πλάτες μας με τη γνωστή καραμέλα της “ατομικής ευθύνης”.

Ταυτόχρονα ο νεαρός εργαζόμενος είναι θύμα των εγκληματικών ευθυνών της κυβέρνησης στο σύστημα υγείας εξαιτίας της πολιτικής της, αφού μέχρι τις πρωινές ώρες βρίσκονταν διασωληνωμένος, σε κρίσιμη κατάσταση εκτός ΜΕΘ του Νοσοκομείου Βόλου, όπου δεν υπάρχουν κενές κλίνες. Τα πρωτόκολλα της κυβέρνησης και το «Νέο ΕΣΥ», η στρατηγική όλων των κυβερνήσεων στον τομέα της υγείας, έχει οδηγήσει στο απαράδεκτο γεγονός, το 2021, να μην υπάρχουν τα στοιχειώδη μέσα περίθαλψης ενός νέου ανθρώπου που η ζωή του βρίσκεται σε κίνδυνο.

Διεκδικούμε:

  • Μέτρα Υγείας και Ασφάλειας για τους διανομείς, με παροχή όλων των απαραίτητων μέτρων ατομικής προστασίας στην ευθύνη της εταιρείας.
  • Οριοθέτηση των χιλιομετρικών αποστάσεων παραλαβής και παράδοσης.
  • Να απαγορευτεί η διανομή σε ακραίες καιρικές συνθήκες.
  • Αύξηση στην πληρωμή των παραγγελιών» (οι εργαζόμενοι είναι όλοι freelancer, πληρώνονται με το κομμάτι και ζητούν να πληρώνονται μεγαλύτερο ποσοστό από τις παραγγελίες).

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου