ΤΟΠΙΚΑ

Δένουν χειρόφρενο τα ταξί ~ Απεργούν αύριο για τις ταμειακές μηχανές

δένουν-χειρόφρενο-τα-ταξί-απεργούν-αύ-31181

Καταγγέλλουν αδιαφορία για την παράταση ισχύος ή την έκδοση νέων

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν αύριο, Πέμπτη, 14 Απριλίου 2016 οι ιδιοκτήτες ταξί με κύρια διεκδίκηση την παράταση στην ισχύ των ταμειακών μηχανών ή την έγκριση νέων, ώστε να μην επιβαρυνθούν στον έβδομο χρόνο της οικονομικής κρίσης με αλλαγή ταμειακής μηχανής και ταξίμετρων συνολικού κόστους 1.000 ευρώ, που προβλέπει ο νέος σχεδιασμός του υπουργείου Οικονομίας χωρίς να έχουν κάνει κάποιο προγραμματισμό μέχρι τέλος του χρόνου.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Βόλου και Νέας Ιωνίας «Αγιος Χριστόφορος», Δημήτρης Φιλίππου, είπε ότι η τελευταία παράταση που δόθηκε έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2015 και από τότε μέχρι και σήμερα, ενώ οι επαγγελματίες του κλάδου ζητούν να δοθεί νέα προθεσμία ώστε κι αν ακόμη ο σχεδιασμός του υπουργείου γίνει Νόμος να έχουν προετοιμαστεί και να χρηματοδοτηθούν με κάποιο πρόγραμμα για τον εξοπλισμό τους μέχρι τέλη του τρέχοντος έτους, δεν έχει ληφθεί καμία μέριμνα.

«Ζητάμε από τον Ιανουάριο να δοθεί λύση και παρόλα αυτά τίποτα. Ούτε καν αποφάσισαν έστω για την έγκριση νέων ταμειακών μηχανών» ανέφερε χαρακτηριστικά. Οι επαγγελματίες του κλάδου προχωρούν στην κινητοποίηση σύμφωνα με την απόφαση της Ομοσπονδίας τους, καθώς στο προσεχές διάστημα αναμένεται να λήξει η φορολογική μνήμη σε αρκετές ταμειακές μηχανές, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να μη γίνεται νόμιμα η δουλειά τους, καθώς το υπουργείο δεν επέδειξε κανένα ενδιαφέρον το διάστημα που μεσολάβησε.

Το κόστος που προβλέπει ο σχεδιασμός του υπουργείου για αλλαγή ταμειακών μηχανών και ταξίμετρων είναι απαγορευτικό. Ο τζίρος των ταξί στον έβδομο χρόνο της οικονομικής κρίσης έχει καταστήσει μη βιώσιμα τα ταξί.

«Πλέον αναμένεις δύο με τρεις ώρες ώστε για να κάνεις μία διαδρομή. Ο τζίρος μετράει 30 ευρώ για δώδεκα με δεκατέσσερις ώρες εργασίας χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι φόροι, τα καύσιμα, η συντήρηση των αυτοκινήτων», είπε ο ίδιος.

Αναλυτικά το διεκδικητικό πλαίσιο των ταξί περιλαμβάνει την παράταση των ταμειακών μηχανών μέχρι την έκδοση νέων για την ομαλοποίηση της αγοράς, μείωση του ΦΠΑ στο 13%, μείωση του συντελεστή φορολόγησης 26% και του αντίστοιχου προ είσπραξης, συμβατότητα εισφορών ΟΑΕΕ και εισοδήματος, κατάργηση επιτηδεύματος, αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ, κατάργηση ΕΝΦΙΑ.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου