ΤΟΠΙΚΑ

Πρωτοβουλίες για την Κάρλα, τους αγρότες και το τσίπουρο

πρωτοβουλίες-για-την-κάρλα-τους-αγρότ-296997

Ζήτησε η Θεσσαλών Συμπολιτεία

Ενημέρωση για τη μελέτη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που ανέδειξε ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ για την ποιότητα των νερών της Κάρλας αλλά και για τα έργα ζήτησε εκ μέρους της παράταξης «Θεσσαλών Συμπολιτεία» ο περιφερειακός σύμβουλος Μαγνησίας Δημήτρης Λουφόπουλος στην προχθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού συμβουλίου Θεσσαλίας.

«Δεν υπάρχει περιθώριο για πανηγυρισμούς μετά την επίσκεψη των Ευρωβουλευτών, είναι ντροπή ένα τόσο σημαντικό έργο να είναι στάσιμο τόσα χρόνια. Είναι απαίτησή μας η απρόσκοπτη συνέχιση του έργου την οποία η περιφερειακή αρχή οφείλει να διαφυλάξει. Ταυτόχρονα η Περιφέρεια, πρέπει να έχει ρόλο στην ενημέρωση των πολιτών για τυχόν κινδύνους σε περίπτωση μόλυνσης των υδάτων της λίμνης», σημείωσε χαρακτηριστικά ο περιφερειακός σύμβουλος της Θεσσαλών Συμπολιτεία.

Για την καταστροφή στη Σκόπελο, η μείζονα αντιπολίτευση του Περιφερειακού Συμβουλίου, ζήτησε άμεσα να ερευνηθούν οι παραλείψεις, οι αιτίες και οι ευθύνες οι οποίες οδήγησαν σε αυτή τη βιβλική καταστροφή, ενώ επισημάνθηκε η ανάγκη να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια και πίεση για την άμεση αποκατάσταση των ζημιών, την ανακούφιση των πληγέντων και την επιστροφή του νησιού σε ρυθμούς ομαλότητας και ανάπτυξης.

Κατά τη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου από τη Θεσσαλών Συμπολιτεία ζητήθηκε από τον περιφερειάρχη να μεταφέρει προς τον αρμόδιο υπουργό «τον προβληματισμό μας για τις ζημιές στην Βαμβακοπαραγωγή από τις πρόσφατες βροχοπτώσεις, καθώς και τη θέση για την άδικη φορολόγηση του τσίπουρου, ενός σημαντικού προϊόντος για τη Θεσσαλία και ειδικότερα για το Ν. Μαγνησίας, καθώς πρόκειται για ένα προϊόν του οποίου η υπερφορολόγηση θα επηρεάσει την οικονομία αρνητικά απλό την παραγωγή, τη μεταποίηση μέχρι και τον χώρο της εστίασης».

Τέλος προτάθηκε με αφορμή τις πρόσφατες απολύσεις της ΒΙΣ να συγκροτηθεί διαπαραταξιακή επιτροπή με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη, η οποία θα έχει συναντήσεις με τους εργαζόμενους αλλά και όλους τους εμπλεκόμενους προκειμένου να μη βρεθούν στο δρόμο 31 εργαζόμενοι.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου