ΤΟΠΙΚΑ

15 εργαστήρια για την αναπηρία στο 7ο Γυμνάσιο Βόλου

15-εργαστήρια-για-την-αναπηρία-στο-7ο-γυμ-277316

Πραγματοποιήθηκαν στο 7ο Γυμνάσιο Βόλου, με τη συμμετοχή μαθητών

Σε επαφή με το ευρύ φάσμα της αναπηρίας ήρθαν οι μαθητές του 7ου Γυμνασίου Βόλου μέσα από πλούσιες δράσεις που αναπτύχθηκαν την περασμένη Τρίτη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.

Συνολικά 15 εργαστήρια πραγματοποιήθηκαν με στόχο τη βιωματική προσέγγιση του θέματος και την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων που βοηθούν στην ισότιμη συμβίωση τόσο στον χώρο του σχολείου, όσο και της ευρύτερης κοινότητας.

Συγκεκριμένα στον χώρο του σχολείου συντόνισαν εργαστήρια με θέμα τα ζωή με κινητικά και αισθητηριακά προβλήματα, τη νοηματική γλώσσα, τη διαχείριση συναισθημάτων στην εφηβεία, τα παραολυμπιακά αθλήματα από τους «Αργοναύτες Βόλου» ο Π. Κωνσταντινίδης και από τις «Δρυάδες εν Πλω» η Ζωή Ακριβούση, από τους «Μάγνητες Τυφλούς» ο Λ. Παρασκευάς και οι συνεργάτες του, η παραολυμπιονίκης σκοποβολής Δ. Μούτσιου και από τους «Α.Σ. Ίωνες» η φοιτήτρια του Π.Θ. Ε. Ιωσηφίδου, από την «Πρόταση Ζωής» η Μ. Μπακατσέλου και η Γ. Πετροπούλου, o Αργύρης Κουμτζής από το Ινστιτούτο Αστροφυσικής στη Γερμανία και ο Τάκης Αλεξανδράκης, νομικός και μέσω skype η Ι. Μαντζαφλέρη χημικός, η Ε. Χαραλαμπίδου φιλόλογος, ο Δ. Λάιος εκπαιδευτικός, η Ελπίδα Πανάγου φιλόλογος.

Ομάδες μαθητών επισκέφτηκαν τον χώρο του ΚΕΘΕΑ Πιλότος όπου «άφησαν τα κολλήματα κι έπιασαν τα συναισθήματα», το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγριάς, το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Ν. Ιωνίας, το Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όπου ανέπτυξαν δράσεις συνεκπαίδευσης.

Ομάδα μαθητών με την επίβλεψη της καθηγήτριας Εικαστικών Κ. Ιωάννου δημιούργησε τοιχογραφία σχετική με το θέμα της ημέρας, ενώ μαθητές του Γυμνασιακού Παραρτήματος του 7ου Γυμνασίου, στο Ιδρυμα Αγωγής Ανηλίκων επιμελήθηκαν τη σχετική αφίσα.

Την τεχνική υποστήριξη ανέλαβε ο Θ. Πανουσόπουλος, καθηγητής Πληροφορικής.

Ο διευθυντής του 7ου Γυμνασίου Βόλου Περικλής Φασουράκης, «ευχαριστεί θερμά τους φορείς που πρόσφεραν τη γνώση και την εμπειρία τους, τους συντονιστές των εργαστηρίων και όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την πλαισίωση των δράσεων.

Τέλος πρέπει να γίνει ιδιαίτερη αναφορά και να αποδοθούν τα εύσημα στους μαθητές του Δεκαπενταμελούς Συμβουλίου, οι οποίοι πρόσφεραν ουσιαστική βοήθεια στην προετοιμασία και υλοποίηση όλων των εργαστηρίων».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου