ΤΟΠΙΚΑ

Το σχολείο των ονείρων τους δημιούργησαν μαθητές του 2ου Δ.Σ. Βόλου

το-σχολείο-των-ονείρων-τους-δημιούργη-265865

Ενα διαφορετικό σχολείο με λιγότερη ύλη μαθημάτων και… μεγαλύτερα διαλείμματα, που θα τους κάνει να ονειρεύονται, να προβληματίζονται, να καλλιεργούν τη φαντασία τους και να πειραματίζονται… Ετσι ονειρεύτηκαν το σχολείο του μέλλοντος 20 μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου και το παρουσιάζουν στα φύλλα δύο δέντρων που έστησαν στην είσοδο του αμφιθέατρου Κορδάτος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο πλαίσιο της διεξαγωγής του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας, που θα διαρκέσει έως αύριο Κυριακή.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Στα φύλλα των δύο δέντρων που κατασκεύασαν μόνοι τους οι μαθητές, απλώνουν τα όνειρά τους για το σχολείο όπως θα ήθελαν να είναι: να διδάσκει μέσα από την έρευνα, τα εργαστήρια, τη φαντασία, τη μουσική, το παιχνίδι, το θέατρο, τις βιωματικές δράσεις.

Σύμφωνα με τη διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου και εκπαιδευτικό εικαστικών, Δέσποινα Μουζαλά, το πρόγραμμα δουλεύτηκε από τους μαθητές από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, προκειμένου τα αποτελέσματά του να παρουσιαστούν στο συνέδριο.

Στα φύλλα των δύο δέντρων οι μαθητές απλώνουν τα όνειρά τους, για το σχολείο όπως θα ήθελαν να είναι

Είκοσι μαθητές της ΣΤ’ τάξης έλαβαν μέρος στο πρόγραμμα που δουλεύτηκε κατά τις ώρες των εικαστικών και της πληροφορικής, με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τις κ.κ. Δέσποινα Μουζαλά και Ευαγγελία Λιάνου.

Στην αρχή οι μαθητές κλήθηκαν να φανταστούν πώς είναι το σχολείο των ονείρων τους. Τις σκέψεις τους αποτύπωσαν σε χαρτί και με βάση αυτές δούλεψαν: ζωγράφισαν, σχεδίασαν, έπαιξαν θεατρικό δρώμενο, και μέσα από τον υπολογιστή τελειοποίησαν τη δουλειά τους. Παράλληλα, δημιούργησαν και βίντεο στο οποίο αποτυπώνεται το σχολείο που ονειρεύτηκαν.

Η δημιουργία τους παρουσιάζεται στο πλαίσιο του πανελληνίου συνεδρίου σχολικής ψυχολογίας.

Σύμφωνα με την κ. Μουζαλά, «οι μαθητές ζήτησαν ένα σχολείο με λιγότερη σχολική ύλη, με μεγαλύτερα διαλείμματα, που θα προάγει τη μάθηση μέσα από την έρευνα, τη μουσική, το θέατρο, που θα συμβάλλει στη συναισθηματική ενδυνάμωση, που θα έχει άλλο πρόγραμμα σπουδών το οποίο θα προωθεί το κριτικό παιδί, το παιδί που θα μπορεί να ονειρεύεται».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου