ΤΟΠΙΚΑ

Σταθμός εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι ~ Ενδιαφέρον από ναυτιλιακούς φορείς

σταθμός-εμπορευματοκιβωτίων-στο-λιμ-22902

Στη γ’ προβλήτα με επένδυση ύψους 80 εκατ. ευρώ

Σαφή κατεύθυνση έχει ξεκινήσει και παίρνει ο στρατηγικός σχεδιασμός του ΟΛΒ, ο οποίος βάζει ξανά και μάλιστα δυναμικά τη δημιουργία Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στη γ’ προβλήτα του λιμανιού του Βόλου, ένα έργο που προβλέπεται και στο master plan και το οποίο συζητιόταν τη διετία 2008-2010.

Μετά το τριήμερο επαφών που είχε στην Αθήνα με ναυτιλιακούς φορείς και τα υπουργεία Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ υποναύαρχος εν αποστρατεία του Λιμενικού Σώματος, Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος, δήλωσε ότι υπάρχει ενδιαφέρον και μάλιστα έντονο για τα κοντέινερ.

«Θα δούμε πως θα μπορέσουμε να γίνουν όλες οι απαραίτητες παρεμβάσεις στη γ’ προβλήτα όπου σήμερα γίνονται απλώς φορτοεκφορτώσεις, προκειμένου να αναπτύξουμε περισσότερο τη διακίνηση των κοντέινερ» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η επένδυση η οποία εκτιμάται ότι ανέρχεται περί τα 80 εκατ. ευρώ αφορά στην κατασκευή της προβλήτας που παραμένει ημιτελής, τη δημιουργία του κρηπιδώματος, αναδομών, την κατασκευή γερανογέφυρας.

«Το βασικό είναι ότι υπάρχει ενδιαφέρον με δεδομένο ότι προχωράει η σύνδεση του Βόλου με τη διεθνή γραμμή του σιδηροδρομικού δικτύου. Από κει και πέρα προς το παρόν δεν μπορώ να αναφερθώ σε ονόματα» είπε ο ίδιος ερωτηθείς σχετικώς.

Ο τρόπος κατασκευής του έργου είναι υπό επεξεργασία. Ο κ. Σταυριδόπουλος είπε ότι υπάρχουν διάφορα σενάρια που θα εξεταστούν. Θα μπορούσε να γίνει διαγωνισμός, εξήγησε, ή σύμπραξη Δημοσίου με Ιδιωτικού Τομέα, ή ακόμη και να υπάρχει και συμμετοχή Τράπεζας ως τρίτου μέρους για την υλοποίηση της επένδυσης.

Ο κ. Σταυριδόπουλος αναφέρθηκε παράλληλα στην αναγκαία αύξηση των χύδην φορτίων, ειδικά αυτών που αφορούν στα σιτάρια και γενικότερα στην παραγωγή της Θεσσαλίας. «Οι εκφορτωτές και παραλήπτες ζητούν να αυξηθεί η διακίνηση των φορτίων μέσω Βόλου. Το προηγούμενο διάστημα η επιλογή μικρότερων λιμανιών δεν είχε την ίδια δυναμικότητα με του Βόλου» εξήγησε.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου