ΤΟΠΙΚΑ

Από 13 οδούς οι ποδηλατόδρομοι σε Βόλο –Ν. Ιωνία

από-13-οδούς-οι-ποδηλατόδρομοι-σε-βόλο-219201

Το έργο θα ολοκληρωθεί κατασκευαστικά σε 12 μήνες – Μελέτη και για την ανακατασκευή της Σπ. Σπυρίδη

Από 13 δρόμους του Βόλου και της Ν. Ιωνίας θα διέρχεται το δίκτυο ποδηλατοδρόμων, που σχεδιάζει ο Δήμος Βόλου, προκειμένου να αντικαταστήσει το παλιό έκτρωμα, που άρχισε να ξηλώνεται το καλοκαίρι του 2014, καθώς κρίθηκε επικίνδυνο για την ασφάλεια των χρηστών.

Στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου εγκρίθηκε η επικαιροποιημένη μελέτη του έργου προκειμένου στη συνέχεια να δρομολογηθεί η δημοπράτηση της κατασκευής του.

Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 1,465 εκατ. ευρώ που αναμένεται να ολοκληρωθεί κατασκευαστικά σε διάστημα 12 μηνών και να δώσει στους δημότες που κάνουν χρήση ποδηλάτου τον δικό τους χώρο στην πόλη, που σήμερα δεν υπάρχει. Ο μοναδικός ποδηλατόδρομος που υφίσταται είναι αυτός κατά μήκος της παραλίας του Βόλου.

Τα τμήματα του δικτύου που εντάσσονται στην περιοχή παρέμβασης και περιλαμβάνονται στη μελέτη είναι τα εξής: Ρήγα Φεραίου (από Κασσαβέτη έως Ιωλκού), Κασσαβέτη (από Ρ. Φεραίου έως Δημητριάδος), Μεταμορφώσεως (από 28ης Οκτωβρίου έως Ρ. Φεραίου), Βασσάνη (από Ρ. Φεραίου έως Παπαδιαμάντη), Μικρασιατών (από Ζάχου έως Βασσάνη), Παπαδιαμάντη (από Λαμπράκη έως Ζάχου), Ζάχου (από Παπαδιαμάντη έως 2ας Νοεμβρίου), Φιλαδελφείας (από Καραμπατζάκη έως Μαιάνδρου), Μαιάνδρου (από Φιλαδελφείας έως Ικάρων), Ικάρων (από Μαιάνδρου έως Εθν. Αγώνων), παράπλευρη οδός Πάρκου Ν. Ιωνίας (Εθν. Αγώνων έως Δοξοπούλου), Εθνικών Αγώνων (από Ικάρων έως Βενιζέλου), Βενιζέλου (από Εθν. Αγώνων έως Καραμπατζάκη).

Το έργο εντάχθηκε με απόφαση του περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστού τον περασμένο Ιούλιο στο περιφερειακό επιχειρησιακό πρόγραμμα. Είχε προηγηθεί η κυκλοφοριακή μελέτη για τη διαμόρφωση του δικτύου ποδηλατοδρόμων στον αστικό ιστό του Βόλου – Ν. Ιωνίας, σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές ποδηλατοδρόμων.

Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, η επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Νάνσυ Καπούλα χαρακτήρισε θετική την εξέλιξη του έργου ζήτησε όμως να μελετηθεί εκ νέου δίκτυο για να εξυπηρετεί τη μετάβαση των μαθητών στα σχολεία.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της α’ ελάσσονος μειοψηφίας, Ιάσονας Αποστολάκης μίλησε για μια αποσπασματική απόφαση που θα κοστίσει πολύ και θα απαξιώσει το ποδήλατο από τη στιγμή που δεν υπάρχει συνολική κυκλοφοριακή μελέτη και μέτρα αποτροπής κατάληψης των ποδηλατοδρόμων.

Τέλος, ο επικεφαλής της ΛΑΣ, Αποστόλης Ριζόπουλος ζήτησε ένα σύγχρονο δίκτυο ποδηλατοδρόμων που θα εξυπηρετεί και τις πιο βόρειες συνοικίες.

Ανακατασκευάζεται η Σπυρίδη

Εγκρίθηκε και η ανακατασκευή της οδού Σπύρου Σπυρίδη που σήμερα βρίσκεται σε άθλια κατάσταση, καθώς κυβόλιθοι έχουν αποκολληθεί και σχηματίζονται επικίνδυνες για την ασφάλεια των οδηγών ρωγμές και λακκούβες.

Με τη μελέτη προβλέπονται εργασίες ανακατασκευής τμήματος της οδού Σπυρίδη (τμήμα από οδό 28ης Οκτωβρίου έως οδό Δημητριάδος).

Οι εργασίες που προβλέπονται στην μελέτη είναι αποξήλωση των υφιστάμενων κυβολίθων, εκσκαφή, σκυροδέτηση και εγκιβωτισμός των γρανιτών, καθώς και μερική αντικατάσταση των μαρμάρων.

Tο έργο θα έχει διάρκεια έξι μήνες και η δαπάνη του προβλέπεται να ανέλθει στο συνολικό ύψος των 175.000 ευρώ.

H κατασκευή του έργου θα γίνει με ανάθεση σε εργολήπτη μετά από δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου