ΤΟΠΙΚΑ

Η Coca-Cola στηρίζει τους επίδοξους επιχειρηματίες του Βόλου

η-coca-cola-στηρίζει-τους-επίδοξους-επιχειρημ-204040

Περισσότεροι από 80 επίδοξοι επιχειρηματίες έφτασαν ένα βήμα πιο κοντά στο όνειρό τους, την υλοποίηση μιας επιχειρηματικής ιδέας, κατά τη διάρκεια της Σχολής Επιχειρηματικότητας που επισκέφτηκε για πρώτη φορά τον Βόλο από τις 4 έως τις 8 Δεκεμβρίου και απέδειξε τη διάθεση που υπάρχει για δημιουργικότητα και καινοτομία στους νέους. Ο θεσμός που έχει οδηγήσει εδώ και τρία χρόνια περισσότερους από 300 νέους στην Ελλάδα να ανακαλύψουν πώς στήνεται μια βιώσιμη επιχείρηση, διοργανώνεται από την ΜΚΟ Τhink Young και στηρίζεται από το Ίδρυμα της CocaCola (The CocaCola Foundation) και την CocaCola στην Ελλάδα, που στηρίζει μέσα από διαφορετικά προγράμματα τη δημιουργία επαγγελματικών ευκαιριών για τους νέους στη χώρα μας.

Για 5 ολόκληρες ημέρες, οι συμμετέχοντες της Σχολής, γεμάτοι ενέργεια και φρέσκιες ιδέες, άκουσαν, συνομίλησαν και πήραν συμβουλές από καταξιωμένους επιχειρηματίες που λειτούργησαν ως μέντορες, και τους βοήθησαν να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο businessplan. Οι ομάδες παρουσίασαν μπροστά στην κριτική επιτροπή τις επιχειρηματικές τους ιδέες κατά τη διάρκεια του μεγάλου τελικού που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου στον Πολυχώρο Τσαλαπάτα στο Βόλο. Μεγάλη νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα με την επιχειρηματική ιδέα Abilidies, ένα δίκτυο εύρεσης εργασίας για ΑΜΕΑ, ενώ τη δεύτερη και την τρίτη θέση έλαβαν οι ιδέες Genie Guide, η οποία δημιουργεί εμπειρίες augmented reality για τουρίστες και Compunity, μια πλατφόρμα εκμετάλλευσης περίσσειας επεξεργαστικής ισχύος ηλεκτρονικών υπολογιστών, αντίστοιχα.

Τα μέλη της ομάδας με την ιδέα Αbilidies εκτός από την πολύτιμη αυτή εμπειρία των 5 ημερών, κέρδισαν και μια ετήσια συνδρομή στο Harvard Business Review, ενώ και η δεύτερη και τρίτη ομάδα κέρδισαν μια ετήσια συνδρομή στο ΜΙΤ TechnologyReview. Kαι οι τρεις ομάδες που ξεχώρισαν με τις ιδέες τους, κέρδισαν ένα training με την Deloitte, online courses στη πλατφόρμα SustainabilityAcademy του κέντρου Sustainabilityand Excellence, και 6 μήνες δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες από το λογιστικό γραφείο των Αδελφών Μαυρίκα στο Βόλο. Επιπλέον, συμβουλευτικές υπηρεσίες από το γραφείο των Αδελφών Μαυρίκα θα έχει την ευκαιρία να λάβει και το σύνολο των συμμετεχόντων της Σχολής. Τέλος, μέσα από τον social media διαγωνισμό που έτρεξε η Coca-Cola αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες, ένας τυχερός και η ομάδα του θα έχουν σύντομα την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα μοναδικό session με την ομάδα social media της εταιρείας που διαχειρίζεται τα brands της Coca-Cola για 26 χώρες με έδρα την Αθήνα. Κατά τη διάρκεια του session, θα λάβουν πολύτιμες συμβουλές για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα social media και στη δική τους επιχείρηση.

Το ταξίδι της Σχολής Επιχειρηματικότητας συνεχίζεται και στην Πάτρα από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου, αλλάκαι τη Θεσσαλονίκη από τις 19 έως τις 23 Μαρτίου όπου ακόμα περισσότεροι επιχειρηματίες θα έχουν τη δυνατότητα να εμπνευστούν από καταξιωμένους επιχειρηματίες, να ενισχύσουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες και γιατί όχι, να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα!

Επισκεφθείτε το www.entrepreneurshipschool.com και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα!

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου