ΑΡΧΙΚΗ
ΤΟΠΙΚΑ

«Πράσινο» για τουριστική προβολή από το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας

Εγκρίθηκε η μελέτη για το 2016, ενώ έγινε απολογισμός για το 2015

Σε ένα συνολικό σχεδιασμό, ο οποίος μέσα από τη στοχευμένη προβολή της Θεσσαλίας σε Ελλάδα και Εξωτερικό, σε συνάρτηση με τη συνεργασία με όλους τους φορείς αλλά και την υλοποίηση έργων υποδομής και πολιτισμού, καθώς και τη διοργάνωση μεγάλων αθλητικών γεγονότων διεθνούς εμβέλειας, αναφέρθηκε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, μιλώντας στο Περιφερειακό Συμβούλιο όπου εγκρίθηκε η μελέτη για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2016.

Ο κ. Αγοραστός μίλησε εκτενώς για τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η Περιφέρεια Θεσσαλίας για την ενδυνάμωση του τουριστικού προϊόντος, εξηγώντας πως «μέσα από τον τουρισμό και τον πρωτογενή τομέα, μπορούμε να δούμε άμεσα, απτά και ουσιαστικά αποτελέσματα. Να βρει κόσμος δουλειές που είναι και το μείζον ζητούμενο σήμερα».

Μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης ανέφερε στην τοποθέτησή του: «Η κατάρτιση του σχεδίου δράσης για την τουριστική προβολή της Θεσσαλίας έρχεται σε μία εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τη χώρα. Αυτό όμως, αποτέλεσε για την Περιφέρεια ένα επιπρόσθετο κίνητρο, ώστε η περιοχή μας να διεκδικήσει με μεγαλύτερο μερίδιο από μεγάλες τουριστικές αγορές διεθνώς αλλά και από τον εσωτερικό τουρισμό. Αυτό επιδιώκεται με στοχευμένη παρουσία σε εθνικές και διεθνείς εκθέσεις σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους τοπικούς φορείς, ενώ στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η πετυχημένη – αν και σε δοκιμαστικό επίπεδο ακόμη – λειτουργία του νέου portal της Περιφέρειας Θεσσαλίας www.gothessaly.gr, με το δυναμικό διαδραστικό σάιτ, το οποίο συνεχώς εμπλουτίζεται. Ένα portal που πιστέψτε με, δεν έχει καμία σχέση με ό,τι έχετε δει σήμερα, αφού δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις και τους φορείς που ασχολούνται με τον τουρισμό στη Θεσσαλία, να ενώσουν τις δυνάμεις τους μέσα από ένα κοινό μέσο με παγκόσμια εμβέλεια. Με λίγα, πετυχαίνουμε πολλά για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στη Θεσσαλία. Γιατί μέσα από τον τουρισμό και τον πρωτογενή τομέα, μπορούμε να δούμε άμεσα, απτά και ουσιαστικά αποτελέσματα. Να βρει κόσμος δουλειές που είναι και το μείζον ζητούμενο σήμερα.

Θέλω επίσης να σημειώσω ότι όλα τα παραπάνω δε θα είχαν αποτέλεσμα σε τόσο μεγάλο βαθμό, εάν παράλληλα η Περιφέρεια στο πλαίσιο μίας συνολικότερης στρατηγικής, δεν υλοποιούσε έργα για τον πολιτισμό και έργα υποδομών σε τουριστικές περιοχές. Έργα δηλαδή που δίνουν προστιθέμενη αξία και ποιότητα στο τουριστικό μας προϊόν.

Θέλω τέλος να σταθώ στη συνεργασία της Περιφέρειας με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ κ. Ανδρεάδη, αλλά και με όλους τους τοπικούς φορείς για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος αλλά και σε άλλες πρωτοβουλίες που λαμβάνουμε για την ανάδειξη της Θεσσαλίας ως τουριστικού προορισμού μέσα από τη διοργάνωση μεγάλων αθλητικών γεγονότων που φέρνουν χιλιάδες τουρίστες στη Θεσσαλία, αλλά κα φιλοξενώντας πολλούς δημοσιογράφους του εξωτερικού, οι οποίοι με τη σειρά τους γίνονται φορείς των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής μας στις πατρίδες τους».

Ο απολογισμός του 2015

Με το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής για το 2015 που ολοκληρώθηκε, η Περιφέρεια Θεσσαλίας συμμετείχε σε 13 τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού και σε 3 εκθέσεις του εσωτερικού. Εγινε στοχευμένη προβολή και των τεσσάρων περιφερειακών ενοτήτων της Θεσσαλίας χώρες όπου η Θεσσαλία επιδιώκει να αποκτήσει μερίδιο στην τουριστική αγορά όπως Ολλανδία, Αυστρία, Τσεχία, Ισραήλ, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Ρωσία, Κύπρος, Ρουμανία, Αγγλία και Πολωνία.

Συγχρόνως με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας σε εκθέσεις πραγματοποιήθηκαν και οι παρακάτω δράσεις:

#Tags

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ