ΤΟΠΙΚΑ

Κενές σχεδόν οι μισές θέσεις στη ΔΕΥΑΜΒ, σύμφωνα με τις προβλέψεις του νέου οργανισμού

κενές-σχεδόν-οι-μισές-θέσεις-στη-δευαμ-165939

Τον νέο οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας ενέκρινε στην τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού της Συμβουλίου η ΔΕΥΑΜΒ. Στον οργανισμό συμπεριλαμβάνονται οι οργανικές θέσεις του προσωπικού και όπως προκύπτει, η επιχείρηση καλείται να λειτουργήσει με σχεδόν τους μισούς εργαζόμενους σε σχέση με τις πραγματικές της ανάγκες.

Οπως έγινε γνωστό, όταν ξεκίνησε η οικονομική κρίση, επιβλήθηκαν τα μνημόνια και απαγορεύτηκαν οι προσλήψεις, ο Οργανισμός της ΔΕΥΑΜΒ «πάγωσε». Το προσωπικό που απασχολούνταν εκείνη την περίοδο στην επιχείρηση, αποτυπώθηκε ως το δυναμικό της και επί σειρά ετών δεν μπορούσε να γίνει καμία πρόσληψη υπαλλήλου.

Στον νέο οργανισμό που ψηφίστηκε αποτυπώνονται οι πραγματικές ανάγκες και άρα οι κενές θέσεις που υπάρχουν στην επιχείρηση, η οποία θα διεκδικήσει προσλήψεις για την ενίσχυσή της σε προσωπικό και μάλιστα βασικών ειδικοτήτων για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις.

Σύμφωνα με τον νέο οργανισμό, από το σύνολο των 262 θέσεων στην επιχείρηση, υπηρετούν μόλις 134 υπάλληλοι και καταγράφονται 128 κενές θέσεις σε όλους τους κλάδους. Συγκεκριμένα υπάρχουν 12 κενές θέσεις στον κλάδο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, 36 στον κλάδο τεχνικής εκπαίδευσης, 54 στον κλάδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και 26 στον κλάδο υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

Οι ελλείψεις αφορούν σε βασικές ειδικότητες, όπως εργατών, τεχνιτών ύδρευσης και αποχέτευσης, γενικών καθηκόντων, ηλεκτρολόγων και υδραυλικών, ακόμη και σε διοικητικό προσωπικό. Χαρακτηριστικό είναι ότι η ΔΕΥΑΜΒ καλείται να λειτουργήσει σε ψηφιακό περιβάλλον χωρίς να έχει ούτε έναν εργαζόμενο ΤΕ πληροφορικής ή ΔΕ πληροφορικής. Μόνο ένας προγραμματιστής υπάρχει στην επιχείρηση, πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.

Οι μεγαλύτερες ελλείψεις παρατηρούνται στον κλάδο των ΤΕ Ηλεκτρολόγων. Προβλέπονται 12 θέσεις και καλυμμένη είναι μόνο η μία!

Σημαντικές είναι και οι ελλείψεις που καταγράφονται σε πολιτικούς μηχανικούς, μηχανολόγους μηχανικούς και ηλεκτρολόγους αυτοματισμού προκειμένου να μπορέσει να υποστηρίξει έργα αλλά και το σχεδιασμό νέων υποδομών.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου