ΤΟΠΙΚΑ

Χωρίς αντισηπτικά τα πληρώματα των ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ Βόλου

χωρίς-αντισηπτικά-τα-πληρώματα-των-ασ-159619

Ανάγκη για ενίσχυσή τους στη γενναία μάχη που δίνουν κατά του κορονοϊού

Βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του πολέμου με τον κορονοϊό, ωστόσο δεν έχουν αντισηπτικά για την ατομική τους υγιεινή. Ο λόγος για τα πληρώματα ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ Βόλου. Οι εργαζόμενοι έχουν όλα τα μέσα προστασίας για τη διαχείριση των περιστατικών, εδώ και λίγες μέρες όμως δεν έχουν οινόπνευμα για την προσωπική τους προστασία.

Εχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα και στις κρίσιμες ώρες που διανύουμε, εργάζονται ακατάπαυστα καθώς έχουν ανασταλεί οι άδειές τους. Το ΕΚΑΒ Βόλου μπορεί να βγάλει σε κίνηση ακόμη και πέντε και έξι ασθενοφόρα και δίνει γενναία μάχη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στους τόπους παραλαβής ύποπτων κρουσμάτων σπεύδουν με όλα τα μέσα. Στολές, γυαλιά, μάσκες, γάντια, τηρώντας στο ακέραιο το πρωτόκολλο για την αποτροπή μετάδοσης του φονικού ιού. Απορρίπτουν τις στολές τους μετά την παράδοση σε ειδική κίτρινη σακούλα.

Απολυμαίνουν σχολαστικά τα ασθενοφόρα, καθώς έχουν τα κατάλληλα απορρυπαντικά μέσα όπως χλωρίνες και μάλιστα σε επάρκεια μετά και από πρόσφατες δωρεές. Δεν έχουν όμως, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αλκοόλη.

Οπως επισημάνθηκε, η τελευταία προμήθεια με αντισηπτικά έγινε πριν από μία εβδομάδα.

Η διαχείριση των περιστατικών

Η συνεργασία του ΕΚΑΒ Βόλου με το Γενικό Νοσοκομείο Βόλου και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας χαρακτηρίζεται άριστη. Συντεταγμένα δίνουν τον αγώνα κατά του νέου κορονοϊού. Μετά την αναβολή των εξωτερικών ιατρείων τα περιστατικά έχουν μειωθεί κατακόρυφα. Ετσι δίνεται η δέουσα έμφαση στις διακομιδές των ύποπτων κρουσμάτων.

Ωστόσο, οι γραμμές του ΕΚΑΒ είναι απασχολημένες αρκετά συχνά από κλήσεις τρομοκρατημένων πολιτών που μέσα στον πανικό τους απασχολούν το τηλεφωνικό κέντρο με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος καθυστέρησης σε ένα επείγον περιστατικό.

Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι ενημερώνουν με υπομονή τους πολίτες για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Να απευθυνθούν στο γιατρό τους και να μην πάνε στο Αχιλλοπούλειο για λόγους πρόληψης διασποράς του ιού ή ανάλογα με τα αναφερόμενα να τηλεφωνήσουν στον ΕΟΔΥ στο 1135 για περαιτέρω οδηγίες.

Αν δώσει οδηγίες ο ΕΟΔΥ για ύποπτο κρούσμα τότε γίνεται κανονικά η διακομιδή με τα προβλεπόμενα μέτρα και η διαχείριση κρίνεται από τον λοιμωξιολόγο στα ΤΕΠ σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ.

Δυστυχώς, λόγω του μεγάλου αριθμού τηλεφωνημάτων που δέχεται ο ΕΟΔΥ ο μέσος χρόνος αναμονής για την εξυπηρέτηση από την τηλεφωνική του γραμμή, όπως αναφέρθηκε, μπορεί να ξεκινά από ένα τέταρτο της ώρας και να φθάσει τη μισή ώρα. «Εχουμε αρκετές διαμαρτυρίες πολιτών και δυστυχώς μαθαίνουμε ότι το ίδιο συμβαίνει και με τους γιατρούς των ασθενών για τους οποίους δεν υπάρχει ειδική γραμμή», επισημάνθηκε.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου