ΤΟΠΙΚΑ

Μύδροι από τον σύλλογο «Σηπιάδα» για το αλιευτικό καταφύγιο Πλατανιά

μύδροι-από-τον-σύλλογο-σηπιάδα-για-τ-155657

Καταλογίζει ανακρίβειες και διαστρέβλωση της αλήθειας από την αντιπεριφερειάρχη

Μύδρους κατά της αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας, Δωροθέας Κολυνδρίνη εξαπολύει με έγγραφό του το οποίο αναγνώστηκε στην προχθεσινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου, ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος Πλατανιά «Η Σηπιάδα». «Ανακρίβειες και σκόπιμη διαστρέβλωση της αλήθειας» από την κ. Κολυνδρίνη για το αλιευτικό καταφύγιο στον Πλατανιά για τον οποίο φέρεται να είπε ότι «φυλλοροεί» και ότι «είναι η ντροπή του Νοτίου Πηλίου», προκάλεσαν την έντονη αντίδραση των μελών του συλλόγου.

Αφορμή αποτέλεσε επερώτηση του περιφερειακού συμβούλου Γιώργου Ζώγα που συζητήθηκε σε συνεδρίαση του συμβουλίου τον περασμένο Οκτώβριο.

Σύμφωνα με τον σύλλογος, ο Πλατανιάς δεν φυλλοροεί. Μιλά για επενδύσεις στην περιοχή ύψους 12 εκατ. ευρώ, μεταξύ των οποίων και τρεις μεγάλες τουριστικές την τελευταία δεκαετία. «Η ανάπτυξη είναι ραγδαία. Στην προσπάθεια της η κ. Κολυνδρίνη να προωθήσει το αλιευτικό καταφύγιο, υποβαθμίζοντας το χωριό και τις επενδύσεις δυστυχώς εκτίθεται.

Φαίνεται ότι έχει να επισκεφτεί την περιοχή από τότε που ήταν παιδί», αναφέρει ο σύλλογος.

Η «Σηπιάδα» διαψεύδει επίσης ισχυρισμούς της αντιπεριφερειάρχη περί κατάρρευσης του προβλήτα με αποτέλεσμα να διακοπούν τα δρομολόγια ιπτάμενων δελφινιών. «Να την ενημερώσουμε ότι το δελφίνι σταμάτησε πριν 20 χρόνια για καθαρά οικονομικούς λόγους, διότι δεν συνέφερε οικονομικά την εταιρεία.

Επίσης κατάρρευση του προβλήτα δεν υπάρχει, διότι αυτή τη στιγμή εξυπηρετεί όλων των ειδών τα σκάφη όπως και βαρέου τύπου οχήματα, επαγγελματικά και τουριστικά, μικρά και μεγάλα.

Ότι το υπάρχον λιμάνι θέλει ανάπλαση, αναβάθμιση και υποδομές αυτό δεν το αμφισβητεί κανένας», αναφέρει.

Ο σύλλογος υπογραμμίζει επίσης ότι οι αντιδρώντες στο έργο δεν είναι παραθεριστές και τουρίστες, αλλά και επαγγελματίες του τουρισμού και μόνιμοι κάτοικοι «που βλέπουν τις περιουσίες τους να απαξιώνονται με την κατασκευή του αλιευτικού καταφυγίου». Διαψεύδει μάλιστα την κ. Κολυνδρίνη στον ισχυρισμό της ότι συναντήθηκε με τον περιφερειάρχη. «Συναντηθήκαμε δύο φορές στο γραφείο της και ποτέ δεν συμφωνήσαμε σε οτιδήποτε για να αλλάξουμε μετά γνώμη, όπως επικαλείται. Εάν υπάρχει έγγραφο του συλλόγου μας όπως αναφέρει ότι αλλάξαμε γνώμη στα συμφωνηθέντα ας το προσκομίσει», την προκαλούν.

Υποστηρίζουν ότι για το έργο δεν έγινε ποτέ διαβούλευση, ούτε ενημέρωση ή παρουσίαση της μελέτης όπως όφειλαν οι φορείς.

Έγγραφα του συλλόγου μας ομως έχουν σταλεί στην κυρία Αντιπεριφερειάρχη, όπου αναφέρουμε τους προβληματισμούς μας, χωρίς απάντηση φυσικά για το οτιδήποτε.

Μια ακόμη επιβεβαίωση της εμπάθειας της κας. Κολυνδρίνη απέναντι στο Σύλλογό μας αποτελεί το ζήτημα της οριοθέτησης του ρέματος Χαλόρεμα που διασχίζει τον Πλατανιά. Είμασταν ο πρώτος και μοναδικός σύλλογος που κινήσαμε τη διαδικασία για την οριοθέτηση του ρέματος Χαλόρεμα με πρωτοκολλημένες επιστολές μας και ποτέ δεν είχαμε καμία ενημέρωση από τους αρμόδιους.

«Ο στόχος της Περιφέρειας Θεσσαλίας είναι τα πάρει κονδύλια από την ΕΕ όχι για να κάνει έργα ουσίας αλλά έργα βιτρίνας. Αυτό που ζητάμε είναι έργα ανάπτυξης που θα δώσουν υπεραξία στην περιοχή. Αυτό που έχει ανάγκη το νότιο Πήλιο είναι η δημιουργία μαρίνας ώστε να υπάρχει ασφάλεια και εύκολη πρόσβαση σε όλα τα είδη σκαφών. Ζητάμε την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες. Το συγκεκριμένο έργο έχει σχεδιαστεί σαν αλιευτικό καταφύγιο και μόνο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τον αποκλεισμό μεγάλων σκαφών π χ τουριστικών.

Στόχος της κ. αντιπεριφερειάρχη θα έπρεπε να είναι η απαράδεκτη κατάσταση στην οποία βρίσκεται το οδικό δίκτυο του Νοτίου Πηλίου και γενικότερα του Πηλίου.

Η Περιφέρεια αδιαφορεί. Για πολλά χρόνια έχει εγκαταλείψει την περιοχή μας, καταδικάζοντας τους κατοίκους και τους επισκέπτες όλων των χωριών μας σε μεγάλη ταλαιπωρία αλλά και θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο τις ζωές τους.

Με επιστολή του συλλόγου μας το 2018 είχαμε ενημερώσει την κ. Κολυνδρίνη για τη διάβρωση του κεντρικού δρόμου στην περιοχή Βοδίν Πλατανιά και την ανάγκη για άμεση αποκατάστασή του. Δεν έγινε καμία ενέργεια από μέρους της και όπως ήταν αναμενόμενο ο δρόμος έπεσε προ λίγων εβδομάδων και το πρόβλημα που δημιουργείται είναι πολύ σοβαρό. Πλησιάζει το καλοκαίρι και η κίνηση θα είναι αυξημένη», σημειώνει ο σύλλογος.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου