ΤΟΠΙΚΑ

Συμμετέχει στην απεργία στον κλάδο του Εμπορίου

συμμετέχει-στην-απεργία-στον-κλάδο-το-150682

Η Ενωτική Συνεργασία του Συνδέσμου Εμποροϋπαλλήλων

Με σύνθημά της ούτε 53 ούτε και 8 Κυριακές ανοιχτά, η διοικούσα παράταξη Ενωτική Συνεργασία του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Εμποροϋπαλλήλων Βόλου και Νέας Ιωνίας συμμετέχει στην απεργία που κήρυξε στον κλάδο του Εμπορίου η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδος για μεθαύριο Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2016, ενάντια στο συνεχιζόμενο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.

Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, οι εργαζόμενοι στο Εμπόριο, αφού αναγκάστηκαν κατά τη διάρκεια των εορτών να εργαστούν 3 συνεχείς Κυριακές, καλούνται να ξαναδουλέψουν για μια ακόμα Κυριακή στις 17 Γενάρη, με βάση το αντεργατικό – μνημονιακό νομοθέτημα του 20 13 (Ν. 4177/13), το οποίο έχει αφήσει ανέγγιχτο, παρά τις δεσμεύσεις της και η σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Η Ενωτική Συνεργασία Εμποροϋπαλλήλων και ιδιωτικών υπαλλήλων Βόλου και Νέας Ιωνίας διεκδικεί την κατάργησή του Ν. 4177/13 και την πλήρη επαναφορά της Κυριακής – Αργίας στο Εμπόριο, η οποία καθιερώθηκε πριν από 100 και πλέον χρόνια.

Καλεί τους εργαζόμενους και τα μέλη της να συμμετάσχουν στην απεργία και με πολύμορφες κινητοποιήσεις να αναδείξουν τον αγώνα μας για νομοθετική κατοχύρωση της Κυριακής – Αργίας.

Η Διοικούσα Παράταξη του Συνδέσμου Εμποροϋπαλλήλων εξηγεί ότι «η μεγάλη πλειοψηφία των εμποροϋπαλλήλων αναγκάζεται να εργάζεται και τις Κυριακές, τις περισσότερες φορές χωρίς πρόσθετη αμοιβή ή ρεπό και να γίνεται λάστιχο στο βωμό της εξυπηρέτησης των πολυεθνικών ομίλων και των malls, που θέλουν την πλήρη απελευθέρωση της Κυριακής. Ηδη στην αγορά της Μαγνησίας τα λουκέτα των μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων πολλαπλασιάζονται και η ανεργία στον κλάδο αυξάνεται και αυτό διότι εκτός από την ένδεια των καταναλωτών, το κόστος λειτουργίας για το Κυριακάτικο άνοιγμα είναι δυσβάσταχτο για τη μεγάλη πλειοψηφία των εμπόρων. Με τον τρόπο αυτό, ο έτσι κι αλλιώς ήδη μειωμένος τζίρος μεταφέρεται από τους μικρούς στους μεγάλους, η ανεργία πολλαπλασιάζεται, η απληρωσιά συνεχίζεται και οι εργαζόμενοι είναι τα μόνιμα θύματα αυτής της κατάστασης».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου