ΤΟΠΙΚΑ

Βλέπουν περισσότερα κυκλοφοριακά προβλήματα

βλέπουν-περισσότερα-κυκλοφοριακά-πρ-133275

Δημιουργία περισσότερων κυκλοφοριακών προβλημάτων σε Ιάσονος και Δημητριάδος βλέπουν οι ανεξάρτητοι δημοτικοί σύμβουλοι Αχιλλέας Καλυβιώτης και Γιάννης Λαΐνας από την κατασκευή του κυκλικού κόμβου Δημαρχείου.

«Τι προβλέπεται μετά την είσοδο των οχημάτων στην οδό Ιάσονος μέχρι τις διασταυρώσεις Ιωλκού και Καρτάλη, όπου θα γίνεται το αδιαχώρητο; Από την Ιάσονος-Πoλυμέρη στην έξοδο, που εκεί θα είναι μπλοκαρισμένη η κυκλοφορία των οχημάτων, τι προβλέπεται; Επισημαίνουμε δε, ότι όλο αυτόν τον όγκο των οχημάτων θα τον δέχεται το κέντρο της πόλης σε μεγάλο βαθμό, διότι δεν θα υπάρχουν πλέον φανάρια, τα οποία θα μπορούσαν να ρυθμίζουν, έστω και με την ολιγόλεπτη στάση τεσσάρων έως δέκα λεπτών, την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας. Τι προβλέπεται για την αστική συγκοινωνία; Με την αναχώρηση πέντε αστικών ΚΤΕΛ την ίδια ώρα ανά μισάωρο, θα δημιουργείται ένας όγκος αυτοκινήτων επί της οδού Ιάσονος μέχρι και την Kαρτάλη τουλάχιστον και με την είσοδο των ΙΧ αυτοκινήτων, το μπλοκάρισμα θα είναι μεγάλο, ιδίως τις ώρες αιχμής.

Πώς θα ρυθμίζεται η κυκλοφορία των οχημάτων; Όπως σήμερα; Δημιουργώντας στα χαρτιά τρία ρεύματα κυκλοφορίας με λεωφορειόδρoμo, και στην ουσία πετύχατε να υπάρχει ένα ρεύμα κυκλοφορίας στους δύο μεγαλύτερους κεντρικούς δρόμους; Έχετε προβλέψει να κατασκευαστούν δύο νέοι υπόγειοι χώροι στάθμευσης στην πλατεία Πανεπιστημίου και στην πλατεία Ελευθερίας;

Έχει προβλεφτεί ωράριο φορτοεκφόρτωσης των φορτηγών αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης; Κυκλικός κόμβος στον ΝΟB στη Γορίτσα, που εκεί θα πρέπει να είναι ελεύθερη η ροή των οχημάτων στην έξοδο; Ενδιάμεσο πάρκινγκ στον ΝΟΒ, με αφετηρία την Αγριά στον σταθμό του ΟΣΕ, όπου υπάρχει υποδομή; Μήπως τελικά πρέπει να γίνει ανακάτεμα της τράπουλας για το κέντρο της πόλης; Αν δεν περιλαμβάνονται όλα τα παραπάνω που αναφέρουμε σε μια μελέτη και άλλα ενδεχομένως που πρέπει να γίνουν, μήπως τελικά με την κατασκευή του κυκλικού κόμβου δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα από τα ήδη υπάρχοντα;», αναφέρουν σε έγγραφό τους προς το Δήμο Βόλου και την Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου