ΤΟΠΙΚΑ

Χρηματοδότηση γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα

χρηματοδότηση-γραμμής-παλαιοφάρσαλα-116488

Από τομεακό πρόγραμμα ζητά η ΠΕΔ Θεσσσαλίας

Τη διερεύνηση της δυνατότητας χρηματοδότησης του έργου «Ηλεκτροδότηση σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας» από το Τομεακό Πρόγραμμα του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, όπως άλλωστε έγινε και με το αντίστοιχο έργο της ηλεκτροδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου, ζητά η Περιφερειακή Ενωση Δήμων Θεσσαλίας, όπως αποφασίστηκε στην τελευταία συνεδρίασή της.

Οπως διευκρινίζει ο Πρόεδρος της ΠΕΔ Θεσσαλίας, Γ. Κωτσός, το έργο δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να απενταχθεί από το ΠΕΠ Θεσσαλίας, εάν προηγουμένως δεν διασφαλιστεί η ένταξη και χρηματοδότησή του από το από το τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

«Το έργο της ηλεκτροδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας είναι υψίστης προτεραιότητας για την Εθνική Οικονομική ανάπτυξη (ως τμήμα της γραμμής Βόλου – Ηγουμενίτσας που θα πρέπει κάποια στιγμή να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί), για τη Θεσσαλία και ιδιαίτερα για μας τους Δυτικοθεσσαλούς.

Θεωρούμε όμως ότι είναι αδόκιμο να επιβαρύνεται μ’ αυτό το ΠΕΠ Θεσσαλίας, καθώς το ποσό των 52 εκατομμυρίων € είναι τεράστιο για το Περιφερειακό Πρόγραμμα το οποίο διαθέτει συνολικά 150 εκ. € για αντίστοιχες δράσεις. Το ορθό και δίκαιο θα ήταν να χρηματοδοτηθεί από το Τομεακό Πρόγραμμα του αρμόδιου υπουργείου όπως γίνεται και με την ηλεκτροδότηση της γραμμής Βόλου – Λάρισας.

Στους συναδέλφους του ΣΥΡΙΖΑ, που προφανώς παρανόησαν την πρότασή μας, τους παροτρύνω να συνεργαστούμε όλοι μαζί, προς την κατεύθυνση να ξεκινήσουν άμεσα οι ενέργειες για την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι την Ηγουμενίτσα ώστε να ενωθούν τα δύο λιμάνια, Βόλου και Ηγουμενίτσας, με προφανή τα οφέλη για την Εθνική και την Τοπική Οικονομία δεδομένου ότι η χρηματοδότηση της ηλεκτροδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας είναι ήδη διασφαλισμένη από το ΠΕΠ Θεσσαλίας», αναφέρει ο κ. Κωτσός σε ανακοίνωσή του.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου