ΤΟΠΙΚΑ

Πήραν στα χέρια λιπόθυμο καθηγητή σε σχολείο του Βόλου

πήραν-στα-χέρια-λιπόθυμο-καθηγητή-σε-σ-1038123

Αισθάνθηκε αδιαθεσία την ώρα του μαθήματος – Στο διώροφο σχολείο δεν υπάρχει καν ασανσέρ σε περίπτωση ανάγκης

Στα χέρια συναδέλφων του, σε κατάσταση λιποθυμίας, κατέβηκε τις σκάλες από τον όροφο μέχρι το ισόγειο του σχολείου καθηγητής, που ένιωσε ξαφνική αδιαθεσία και κατέρρευσε μπροστά στα μάτια των μαθητών του. Στο σχολείο, όπως και σε όλα τα παλιά σχολικά κτίρια, δεν υπάρχει καν ασανσέρ για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Τους ορόφους ενώνει μόνο σκάλα.

Το συμβάν σημειώθηκε χθες το πρωί, σε μεγάλο γυμνάσιο της πόλης που συστεγάζεται με λύκειο. Ο καθηγητής παρέδιδε μάθημα στους μαθητές του, μέσα στην τάξη, όταν αισθάνθηκε ξαφνική αδιαθεσία. Ζαλίστηκε και επιχείρησε να καθίσει στη θέση του στην έδρα, δεν πρόλαβε. Κατέρρευσε μπροστά στα μάτια των μαθητών του, που αναστατώθηκαν.

Οι μαθητές βγήκαν εκτός αίθουσας και ενημέρωσαν καθηγητές διπλανών αιθουσών, οι οποίοι προσέτρεξαν σε βοήθεια ενώ ενημερώθηκε και το ΕΚΑΒ.

Ο καθηγητής έπρεπε να κατέβει από τον όροφο όπου είναι η αίθουσα που έκανε μάθημα στο ισόγειο, ωστόσο στην κατάστασή του, δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη σκάλα και ασανσέρ στο κτίριο δεν υπάρχει. Συνάδελφοί του τον κουβάλησαν με τα χέρια από τις σκάλες για να τον μεταφέρουν στο ισόγειο και να μπορέσει να τον πάρει πλήρωμα του ΕΚΑΒ για να τον διακομίσει στο Νοσοκομείο, όπου υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις.

Το συμβάν προκάλεσε αγανάκτηση σε εκπαιδευτικούς, που επί σειρά ετών ασκούν πιέσεις για την εγκατάσταση ασανσέρ στα διώροφα σχολεία, προκειμένου να εξυπηρετούν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, αλλά μέχρι σήμερα το πρόβλημα δεν έχει λυθεί.

«Σε όλα τα παλιά σχολεία υφίσταται ζήτημα. Ασανσέρ δεν υπάρχουν μολονότι χρειάζονται», αναφέρουν εκπαιδευτικοί. Σύμφωνα με τους ίδιους, ιδίως σε μεγάλα σχολικά συγκροτήματα, όπως το συγκεκριμένο των 650 μαθητών, όλο και κάποιος μαθητής ή εκπαιδευτικός θα έχει κινητικό πρόβλημα. «Υπάρχουν μαθητές με πατερίτσες λόγω τραυματισμών που δεν μπορούν να ανέβουν στις αίθουσές τους και κάθε φορά αναγκαζόμαστε να μετακινούμε ολόκληρα τμήματα σε κάτω αίθουσες για να είναι προσβάσιμα από τραυματισμένους μαθητές. Το θέμα είναι όμως ότι κι εμείς ως καθηγητές μεγαλώνουμε ηλικιακά, μπορεί να έχουμε κάποιο κινητικό πρόβλημα ή τραυματισμό. Επί σειρά ετών ζητούμε να βρεθεί λύση για να εξυπηρετούνται έκτακτες καταστάσεις», αναφέρουν εκπαιδευτικοί.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου