ΤΟΠΙΚΑ

Ειδικό ωράριο φορτοεκφότρωσης στον Βόλο

ειδικό-ωράριο-φορτοεκφότρωσης-στον-β-1027562

Ζούγκλα θυμίζει τις γιορτινές ημέρες το κέντρο της πόλης, με φορτηγά να σταματούν για τον ανεφοδιασμό επιχειρήσεων, ό,τι ώρα και όπου… βολεύει

«Ζούγκλα» θυμίζει τις τελευταίες ημέρες, στην καρδιά της γιορτινής περιόδου το κέντρο της πόλης. Η αυξημένη, λόγω των εορταστικών αγορών και επισκεπτών, κίνηση που παρατηρείται, έρχεται να «κουμπώσει» με την πρακτική του παράνομου παρκαρίσματος αλλά και της φορτοεκφόρτωσης εκτός ωραρίου, με αποτέλεσμα σε κεντρικές οδικές αρτηρίες να επικρατεί χάος. Το ειδικό ωράριο φορτοεκφόρτωσης που έχει θεσπιστεί, όχι μόνο δεν τηρείται αλλά καταπατείται συστηματικά, με φορτηγά να καταλαμβάνουν ολόκληρες λωρίδες κυκλοφορίας.

Στην τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής αποφάσισε αλλαγές στο ειδικό ωράριο φορτοεκφόρτωσης στον κεντρικό τομέα, που περικλείεται από τις οδούς Αναλήψεως, Παγασών, Παπαδιαμάντη, Λαμπράκη, Ιάσονος, Φιλελλήνων, Δημητριάδος και Περραιβού.

Συγκεκριμένα προβλέπεται η προσωρινή στάση οχημάτων για φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων στη συγκεκριμένη περιοχή να μπορεί να πραγματοποιηθεί σε σημεία που απαγορεύεται ήδη η στάση και στάθμευση, από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:30 το βράδυ έως τις 10:30 το πρωί της επομένης και τα Σάββατα από τις 3:30 το μεσημέρι και μετά.

Ωστόσο απαγορεύεται ρητώς καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου τόσο στους λεωφορειόδρομους όσο και στους ποδηλατόδρομους.

Η απόφαση προβλέπει επίσης η φορτοεκφόρτωση να γίνεται από οχήματα περιορισμένων εκπομπών καυσαερίων, μέγιστου βάρους 3,5 τόνων.

Ωστόσο, ο κανονισμός φορτοεκφόρτωσης του Δήμου Βόλου, καταπατείται συστηματικά. Ακόμη και σε ώρες αιχμής, φορτηγά σταματούν σε κεντρικές οδικές αρτηρίες για τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων, καταλαμβάνοντας ακόμη και ολόκληρες λωρίδες κυκλοφορίας ή θέσεις σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας που προορίζονται για ολιγόλεπτη στάση πολιτών.

Αποτέλεσμα, να κλείνουν ρεύματα κυκλοφορίας, σε Ιωλκού, Καρτάλη, Ιάσονος και Δημητριάδος, στην Αναλήψεως, αυτοκίνητα να καλούνται να εξυπηρετηθούν από μία μόλις λωρίδα και να δημιουργούνται μποτιλιαρίσματα και καθυστερήσεις, δοκιμάζοντας τις αντοχές των οδηγών που κινούνται με οχήματα στο κέντρο της πόλης.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου