ΤΟΠΙΚΑ

Μαθητικός διαγωνισμός εν μέσω καραντίνας

μαθητικός-διαγωνισμός-εν-μέσω-καραντ-101152

Οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε 7 δράσεις και να δημιουργήσουν έργα από σκίτσο και φωτογραφία μέχρι… ρομπότ

Τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους με τη φωτογραφία, την αφίσα, το σκίτσο, το κολλάζ, τη χειροτεχνία, χειροποίητο αντικείμενο, ποίημα, πεζό ή ακόμη και ρομποτικό έργο(!) καλούνται να εκφράσουν οι μαθητές των Γυμνασίων της Μαγνησίας, στο πλαίσιο πολύπτυχου διαγωνισμού της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, με θέμα «Δημιουργούμε στο σπίτι». Στόχος είναι η ενασχόληση των μαθητών με τον πολιτισμό, τον ανθρωπισμό και την επιστήμη ακόμη και σε συνθήκες καραντίνας, που τους κρατά μακριά από τα σχολεία τους.

Σύμφωνα με τις οδηγίες που στάλθηκαν στους μαθητές, προτείνονται επτά θεματικές δράσεις, από τις οποίες ο καθένας επιλέγει σε ποια θέλει να συμμετάσχει για να ξεδιπλώσει το ταλέντο του. Κάθε μία δράση έχει προταθεί από έναν από τους επτά φορείς, με τους οποίους συνδιοργανώνεται ο διαγωνισμός, το Κέντρο Πολιτισμού Ιωλκός, το Λύκειο Ελληνίδων Βόλου, τον Ροταριανό Ομιλο Βόλου, τον Σύλλογο Γονέων και Πασχόντων από Μεσογειακή Αναιμία, το Φιλανθρωπικό Σωματείο «Ο Εσταυρωμένος», το Σωματείο Φίλοι του Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου, την ομάδα ρομποτικής TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Τα έργα θα πρέπει να σταλούν σε ψηφιακή μορφή, αρχείο κειμένου, αρχείο φωτογραφίας ή εικόνας (ανάλογα τη θεματική δράση) μέχρι 10 Μαΐου στο email [email protected]. Η τελική αξιολόγηση των έργων θα γίνει από επιτροπή εκπαιδευτικών, γονέων και μελών φορέων πολιτισμού. Θα ακολουθήσει βράβευση, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί. Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί ειδικός έπαινος.

Οι επτά θεματικές δράσεις, μέσα από τις οποίες μπορούν να συμμετάσχουν οι μαθητές, είναι οι εξής:

-Τέχνημα, αγγείο, ειδώλιο σαν αυτά της νεολιθικής εποχής

Το Σωματείο Φίλοι του Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου προτείνει τη δημιουργία τεχνημάτων, ειδωλίων, αγγείων νεολιθικής εποχής από πηλό ή πλαστελίνη ή ό,τι επινοήσουν οι μαθητές.

-Ζωγραφικό έργο ή σκίτσο με παραδοσιακές φορεσιές του Ν. Μαγνησίας

Το Λύκειο Ελληνίδων Βόλου προτείνει ζωγραφικό έργο με παραδοσιακές φορεσιές. Το ζωγραφικό έργο θα πρέπει απαραίτητα να παραπέμπει στις παραδοσιακές φορεσιές του Ν. Μαγνησίας.

-Εικαστικό έργο, σκίτσο, ζωγραφιά με ήρωες του ’21 εμπνευσμένο από τους πίνακες του ζωγράφου Θεόφιλου

Το Κέντρο Πολιτισμού Ιωλκός προτείνει στους μαθητές εικαστικό έργο, σκίτσο, ζωγραφιά με ήρωες του ’21 εμπνευσμένο από τους πίνακες του ζωγράφου Θεόφιλου.

– Δημιουργία έργου ρομποτικής

Η ομάδα ρομποτικής TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας προτείνει περιήγηση στον κόσμο της ρομποτικής, φτιάχνοντας ζωγραφιά ή σχεδιάζοντας ή περιγράφοντας ή κατασκευάζοντας ρομποτικό μηχανισμό από οποιαδήποτε υλικά.

– Ποίημα

Το Φιλανθρωπικό Σωματείο «Ο Εσταυρωμένος» προτείνει ποίημα αφιερωμένο στην αγάπη και την εθελοντική προσφορά προς τον συνάνθρωπο.

– Αφίσα για την εθελοντική αιμοδοσία

Ο Σύλλογος Γονέων και πασχόντων από μεσογειακή αναιμία προτείνει τη δημιουργία αφίσας για την εθελοντική αιμοδοσία.

– Μικρό πεζό κείμενο

Ο Ροταριανός Ομιλος Βόλου προτείνει μικρό πεζό κείμενο, μέχρι 1.000 λέξεις, αφιερωμένο στο περιβάλλον ή στο τρέχον παγκόσμιο ιατρικό πρόβλημα, που ταλαιπωρεί όλον τον κόσμο.

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας εκφράζει την απόλυτη ικανοποίησή της για την άμεση ανταπόκριση των επτά φορέων πολιτισμού, ανθρωπισμού και επιστημοσύνης για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δράση διά της υποβολής θεμάτων διαγωνισμού, υψηλού πολιτιστικού και επιστημονικού ενδιαφέροντος, αλλά και την Ενωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Βόλου για τη συνεισφορά της στη διοργάνωση.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου