ΤΟΠΙΚΑ

Προς γενική απεργία τα φορτηγά

προς-γενική-απεργία-τα-φορτηγά-100093

«Δεν μπορούμε να δουλέψουμε με πετρέλαιο στα 2 ευρώ το λίτρο» λέει ο πρόεδρος του Συλλόγου Αυτοκινητιστών Εθνικών και Διεθνών Μεταφορών Μαγνησίας, Ζήσης Ντελόπουλος

Ετοιμοι να τραβήξουν οριστικό χειρόφρενο και να σταματήσουν κάθε μεταφορικό έργο, δηλώνουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών στη Μαγνησία. «Δεν μπορούμε να δουλέψουμε με το πετρέλαιο στα δύο ευρώ το λίτρο», αναφέρει ο πρόεδρος του Συλλόγου Αυτοκινητιστών Εθνικών και Διεθνών Μεταφορών Μαγνησίας, Ζήσης Ντελόπουλος.

Για τον κλάδο, η αυριανή συνάντηση των προέδρων των ομοσπονδιών φορτηγών, λεωφορείων και ταξί, στα Υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών, θα είναι κρίσιμη. «Ως ιδιοκτήτες φορτηγών ζητούμε μείωση του φόρου καυσίμων, μείωση του ΦΠΑ στις φορτωτικές από το 24% στο 13% και σταθερή τιμή τριμήνου στα καύσιμα για να μπορέσουμε να δουλέψουμε. Η πρότασή μας είναι ρεαλιστική και ελπίζουμε ότι θα ικανοποιηθεί. Σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρήσουμε σε γενική απεργία», σημειώνει ο κ. Ντελόπουλος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το ελάχιστο κέρδος που είχε ο κλάδος, με το άναρχο ράλι ανόδου της τιμής των καυσίμων, έχει εξανεμιστεί. «Ηδη δουλεύαμε για ένα ελάχιστο κέρδος. Πλέον μπαίνουμε μέσα», σημειώνει.

«Δεν μπορούμε να είμαστε με το τηλέφωνο στο χέρι να ζητούμε κάθε εβδομάδα αυξήσεις από τους πελάτες μας. Πρέπει να δοθεί μία λύση. Γιατί και αυτές οι αυξήσεις θα περάσουν στο ράφι και είμαστε όλοι καταναλωτές που θα κληθούμε να πληρώσουμε», προσθέτει ο ίδιος.

Επιπλέον, επισημαίνει ότι οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές, πέραν της τιμής ανόδου του πετρελαίου κίνησης θα βρεθούν αντιμέτωποι και με μια σειρά αυξήσεων σε ανταλλακτικά, λάδια, ελαστικά.

Ηδη πάντως στη Μαγνησία από το σύνολο των 670 φορτηγών που δραστηριοποιούνται, το 60% είναι ακινητοποιημένα ελέω… τιμής πετρελαίου.

«Το 30% των φορτηγών υπολειτουργούν εκτελώντας δρομολόγια μία φορά την εβδομάδα ή τρεις φορές τον μήνα και μόλις το 10% εκτελεί κανονικά μεταφορές και πρόκειται για περιπτώσεις συναδέλφων που καλύπτονται στην αύξηση της τιμής του πετρελαίου μέσω συμβολαίων με τους πελάτες τους», εξηγεί ο κ. Ντελόπουλος.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου