ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ

Φυσική από τέλη Οκτωβρίου έχουν να κάνουν τελειόφοιτοι του ΓΕΛ Βελεστίνου

φυσική-από-τέλη-οκτωβρίου-έχουν-να-κάν-792411

Καθηγητής τους νόσησε από κορονοϊό και η διδακτέα ύλη έμεινε στάσιμη, ενώ οι ίδιοι προετοιμάζονται για πανελλαδικές

Μάθημα φυσικής από τα τέλη Οκτωβρίου έχουν να κάνουν οι τελειόφοιτοι μαθητές του Γενικού Λυκείου Βελεστίνου. Καθηγητής τους νόσησε από κορονοϊό κι έκτοτε η διδακτέα ύλη έμεινε στάσιμη ενώ οι ίδιοι προετοιμάζονται για να δώσουν πανελλαδικές.

Την ίδια ώρα που σε άλλα λύκεια της Μαγνησίας οι εκθέσεις των συντονιστών εκπαιδευτικού έργου καταγράφουν ικανοποιητική πορεία της διδακτέας ύλης και μάλιστα σε κάποια λύκεια έχουν προχωρήσει και περισσότερο, στη γ’ τάξη του Γενικού Λυκείου Βελεστίνου καταγράφεται υστέρηση στο μάθημα της φυσικής.

Μαθητές έχουν χάσει σχεδόν δύο μήνες μαθημάτων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προετοιμασία τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Το θέμα είναι σε γνώση τόσο της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας όσο και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας που το παρακολουθούν. Σύμφωνα με την υπεύθυνη εκπαιδευτικών θεμάτων της Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας, Ρηγώ Φασουράκη ήδη το κενό ρυθμίστηκε ενδοσχολικά ενώ από την εβδομάδα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων προσλήφθηκε και αναπληρώτρια.

«Σίγουρα υπάρχει καθυστέρηση εκτιμούμε όμως ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο σοβαρό σε σημείο να μην μπορεί να καλυφθεί το χαμένο έδαφος. Το παρακολουθούμε στενά και περιμένουμε την επόμενη έκθεση για την πορεία της διδακτέας ύλης στις 27 Ιανουαρίου», σημείωσε η κ. Φασουράκη.

Το πρόβλημα έκανε γνωστό με παρέμβασή του στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ιδιώτης εκπαιδευτικός φυσικής, ο Βασίλης Δουκατζής ο οποίος διδάσκει το μάθημα σε μαθητές του σχολείου και είναι γνώστης του προβλήματος. Σύμφωνα με τον ίδιο ακόμη κι αν το κενό καλυφθεί «τρέχοντας» για την κάλυψη της ύλης δεν συνεπάγεται ότι οι μαθητές έχουν αφομοιώσει τα μαθήματα και ότι είναι ικανοί να ανταποκριθούν. «Χρειάζεται χρόνος αφομοίωσης της ύλης όχι απλώς να βγάζουμε τα κεφάλαια και να το καταγράφουμε στο βιβλίο με την πορεία της ύλης.

Το ότι έφτασα την ύλη σε ένα σημείο θα έπρεπε να σημαίνει ότι ως αυτό το σημείο οι μαθητές είναι ικανοί να ανταποκριθούν σε θέματα ως εκείνη την ύλη γιατί τα έχουν κατανοήσει επαρκώς όχι απλώς τα έχουν ακούσει», αναφέρει ο κ. Δουκατζής εκφράζοντας την ανησυχία του για τους τελειόφοιτους του ΓΕΛ Βελεστίνου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου