ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ

Γ. Παπαδάμ: Αναπάντητα ερωτήματα για τη μίσθωση μηχανημάτων

γ-παπαδάμ-αναπάντητα-ερωτήματα-για-τη-1058334

Ανακοίνωση από του επικεφαλής αντιπολίτευσης δήμου Ρήγα Φεραίου

Πειστικά στοιχεία που θα στοιχειοθετούν ότι δαπανήθηκαν 506.000 ευρώ σε εργολάβους για την αποκατάσταση ζημιών από τις πυρκαγιές του περυσινού καλοκαιριού και τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου ζητάει ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης στον δήμο Ρήγα Φεραίου Γιώργος Παπαδάμ, ο οποίος καταγγέλλει πως στην πρόσφατη λογοδοσία έθεσε συγκεκριμένα ερωτήματα αλλά απαντήσεις δεν πήρε.

«Ζητήσαμε, αναφέρει, να αναφερθούν στη συνεδρίαση αναλυτικά ποιες παρεμβάσεις έγιναν και σε ποια μέρη του δήμου Ρήγα Φεραίου, ώστε να χρειαστεί να εργαστούν τα μηχανήματα των εργολάβων που μίσθωσε ο δήμος, 8.000 ώρες επιπλέον, τη στιγμή που διαθέτει και ο δήμος δικά του μηχανήματα.

Θεωρώντας υπερβολικό το ποσό, που υπερβαίνει το μισό εκατομμύριο ευρώ, ζητήσαμε αναλυτικά στοιχεία, για τις περιοχές που έγιναν εργασίες, καθώς τα μόνα στοιχεία που μας είχαν δοθεί ήταν τα ονόματα των εργολάβων με τις ώρες εργασίας και τα ποσά που θα εισπράξουν.

Να σημειώσουμε ότι με αυτές τις πρακτικές του δημάρχου εκτίθενται και πρόσωπα τα οποία δεν ευθύνονται για τις επιλογές του δημάρχου.

Η δημοτική αρχή περιορίστηκε στην περιγραφή του μεγέθους της κακοκαιρίας, λες και δεν την γνωρίζαμε, χωρίς να καταθέσει στη συνεδρίαση αναλυτικά σε ποιες περιοχές έγιναν παρεμβάσεις.

Τα μόνα στοιχεία που αναφέρθηκαν ήταν οι κτηνοτροφικές μονάδες που βοηθήθηκαν.

Το μέγεθος των ζημιών από την πυρκαγιά και τις πλημμύρες το ζήσαμε από κοντά, καθώς με πολλά μέλη της παράταξης μας βρεθήκαμε κοντά στα μέρη που επλήγησαν. Βρισκόμασταν εκεί, με τα Ι.Χ που έχουμε, χωρίς να διαθέτουμε 4×4 με πορτοκαλί πινακίδες και χωρίς να βγάζουμε φωτογραφίες με αδιάβροχο και μπότες πάνω στα μηχανήματα, σαν να είναι Απόκριες.

Όπως τόνισα και στη συνεδρίαση τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα και θα πρέπει η δημοτική αρχή να καταθέσει πραγματική και πειστική λογοδοσία για αυτό το τεράστιο ποσό που διαχειρίστηκε».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου