ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Διθύραμβοι για το νησί του Παπαδιαμάντη

διθύραμβοι-για-το-νησί-του-παπαδιαμάν-955937

Αφιέρωμα σε πολυβραβευμένο περιοδικό για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες

Δυναμικό προφίλ έχει καταφέρει να δημιουργήσει η Σκιάθος στις διεθνείς αγορές μέσα από τις συντονισμένες και καλά οργανωμένες διαφημιστικές καμπάνιες που έχει δημιουργήσει.

Με απώτερο σκοπό την προσέλευση τουριστών κατά τους θερινούς, κυρίως, μήνες ο Δήμος Σκιάθου έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες για την προβολή του νησιού. Εκατοντάδες είναι τα αφιερώματα και οι αναφορές σε μεγάλα περιοδικά του εξωτερικού, αλλά και τα ρεπορτάζ σε ισχυρούς τηλεοπτικούς σταθμούς της Ευρώπης.

Μέσα σε λίγους μήνες το νησί του Παπαδιαμάντη έχει καταφέρει να γίνει θέμα αναφοράς, δύο, μάλιστα, φορές το περιοδικό FOUR.

Το πολυβραβευμένο food & lifestyle περιοδικό FOUR απευθύνεται σε εξαιρετικά υψηλού εισοδηματικού επιπέδου κοινό, μέσου ετήσιου εισοδήματος 1,5 δις. δολαρίων. Κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις, την International και εκείνη των Ηνωμένων Αραβικών. Φέτος γιορτάζει την 10ετή παρουσία του στον χώρο των πολυτελών εκδόσεων.

Μόλις στα τέλη Μαρτίου, η Σκιάθος βρέθηκε για πρώτη φορά στις σελίδες του περιοδικού. Δύο μήνες μετά, ο δήμαρχος Σκιάθου ανακοίνωσε μέσω ανάρτησης στα κοινωνικά δίκτυα ότι το περιοδικό FOUR εμπεριέχει τις ομορφιές της Σκιάθου, σε ένα τρισέλιδο αφιέρωμα στην κατηγορία των ταξιδιών.

«Αν και μικρό, αυτό το πράσινο και μαγευτικό νησί των Σποράδων είναι η επιτομή των κοσμοπολίτικων αξιοθέατων, των θαυμάτων της φύσης και των γαστρονομικών διαμαντιών που το καθιστούν την τέλεια απόδραση» αναφέρεται στην πρώτη σελίδα του αφιερώματος κάτω από τον τίτλο «Τα σουβενίρ της Σκιάθου».

Εστιασμένο στη διεθνή αγορά, το περιοδικό FOUR στοχεύει να προσεγγίσει αναγνώστες υψηλού οικονομικού επιπέδου. Διανέμεται σε ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες τζετ, όπως τις NetJets και Royal Jets, και πολλές από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου, όπως η Qatar και η British Airways, που διανέμουν το περιοδικό στους επιβάτες της πρώτης θέσης. Το περιοδικό FOUR διανέμεται επίσης στα καλύτερα ξενοδοχεία του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των Armani, Bulgari, Kempinski, Cheval Blanc, Palazzo Versace, καθώς και σε εστιατόρια, επιχειρηματικά σαλόνια, σπα, κλαμπ γκολφ και ιδιωτικές κατοικίες.

Μέσα από τη διανομή του περιοδικού στις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες, αλλά και στους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους η Σκιάθος θα έχει την ευκαιρία να αποκτήσει ένα νέο ελιτιστικό κοινό με υψηλό οικονομικό επίπεδο.

Εκδίδεται κάθε δύο μήνες με 20.000 αντίτυπα κυκλοφορίας για την έκδοση UAE και 60.000 αντίτυπα για την International έκδοση και συνολικό ετήσιο τιράζ 480.000 αντίτυπα.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου