ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Ανοιγμα της Αλοννήσου στο Ισραήλ

ανοιγμα-της-αλοννήσου-στο-ισραήλ-80983

Ευρύ πλαίσιο ενεργειών και προτάσεις προσέγγισης πολλά υποσχόμενων αγορών όπως το Ισραήλ, εντάσσονται στον προγραμματισμό δράσης για το 2013, που εγκρίθηκε πρόσφατα από την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Αλοννήσου. Σε ότι αφορά, ειδικότερα, στην συμμετοχή της Αλοννήσου σε εκθέσεις του εξωτερικού, καταγράφονται οι διεθνείς εκθέσεις της Ουτρέχτης (8-13 Ιανουαρίου), Τελ Αβίβ (5-6 Φεβρουαρίου), Μιλάνου (14-17 Φεβρουαρίου), Μονάχου (20-24 Φεβρουαρίου) και Μόσχας (20-23 Μαρτίου).

«Είναι η πρώτη φορά που επιχειρούμε άνοιγμα προς την κατεύθυνση του Ισραήλ, αλλά πάντα σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας» υπογραμμίζει η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αλοννήσου, Ζαφειρούλα Αναγνώστου, διευκρινίζοντας παράλληλα ότι «ως νησί εντάσσουμε στο πρόγραμμα ενέργειες, βλέποντας, παράλληλα, το γενικότερο πλαίσιο, σε επίπεδο Περιφέρειας αλλά και ευρύτερα, σε εθνικό επίπεδο».

Η κ. Αναγνώστου καθιστά σαφές ότι η συμμετοχή της Αλοννήσου στην έκθεση του Τελ Αβίβ εγγράφεται στον προγραμματισμό δράσης της νέας χρονιάς, αλλά η υλοποίησή της θα είναι εφικτή, εφόσον τεθεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Τα οφέλη που θα προκύψουν είναι πολύ σημαντικά δεδομένου ότι «η αγορά του Ισραήλ δίνει μεγαλύτερη έμφαση στον πολιτιστικό τουρισμό και η Αλόννησος μπορεί να αναπτύξει σημαντική δράση στο συγκεκριμένο πεδίο» επισημαίνει η ίδια.

Μεταξύ των βασικών σημείων του προγραμματισμού τουριστικής προβολής της Αλοννήσου, εγγράφεται επίσης η διαδικτυακή και έντυπη προβολή του νησιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσα από διάφορες δράσεις. Η ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού αποτελεί, εξάλλου, βασικό κεφάλαιο για τους επικεφαλής του Δήμου Αλοννήσου, οι οποίοι έχουν θέσει ως προτεραιότητα την ανάδειξη όλων των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του νησιού. Συγκεκριμένα, θα υλοποιηθούν πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση του καταδυτικού, του φυσιολατρικού-περιπατητικού, γαστρονομικού, πολιτισμικού, γαμήλιου, συνεδριακού, εκπαιδευτικού, σχολικού και αλιευτικού τουρισμού.

Βασικοί στόχοι της τουριστικής πολιτικής που θα αναπτυχθεί την επόμενη χρονιά είναι η ενδυνάμωση των παραδοσιακών αγορών, όπως Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Μ. Βρετανία και το άνοιγμα νέων, όπως η Ρωσία, το Ισραήλ και η Σκανδιναβία. Σε κάθε περίπτωση πάντως «στοχεύουμε στην

ενδυνάμωση των παραδοσιακών αγορών, αλλά πάντα πρέπει να προσβλέπουμε και σε νέες αγορές, υπό την προϋπόθεση ότι ενισχύονται και υποστηρίζονται από την Περιφέρεια.

Ως νησί, καταλήγει η κ. Αναγνώστου, εντάσσουμε νέες ενέργειες στο πεδίο της τουριστικής ανάπτυξης, αλλά βλέπουμε και το γενικότερο πλαίσιο υλοποίησής τους, τόσο σε επίπεδο Περιφέρειας, όσο και ευρύτερα σε εθνικό επίπεδο, υπό την αιγίδα, δηλαδή, του ΕΟΤ».

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου