ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Προβολή της Σκιάθου στην Ινδία

προβολή-της-σκιάθου-στην-ινδία-170938

Σημαντικές πρωτοβουλίες αναπτύσσει η Ενωση Ξενοδόχων Σκιάθου για την τουριστική ανάπτυξη του νησιού

Με το βλέμμα στραμμένο στην κατεύθυνση της Ινδικής αγοράς βρίσκονται οι ξενοδόχοι της Σκιάθου, στο πλαίσιο των προσπαθειών ανάπτυξης των τουριστικών δυνατοτήτων του νησιού.

Η συνεργασία της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου με την MTC Group, συνεχίζεται με τη διερεύνηση της πιθανότητας εισόδου της Σκιάθου στην υποσχόμενη και ταχέως ανερχόμενη Ινδική ταξιδιωτική αγορά. H Ινδία συνιστά την τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως με τη μεσαία τάξη να αριθμεί 400 εκατομμύρια εν δυνάμει ταξιδιώτες με υψηλό διαθέσιμο εισόδημα.

Η Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου σε συνεργασία με το Signature Travel και την Emirates Airlines, θα συμμετάσχει στη μεγαλύτερη ταξιδιωτική έκθεση της Ινδίας ΟΤΜ, στις 18 Φεβρουαρίου 2016 με τη συνοδεία του Signature Travel.

Επιπλέον, στις 19 Φεβρουαρίου 2016 θα γίνει παρουσίαση του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό ταξιδιωτικών πρακτόρων και Tour Operators με ειδίκευση στο outgoing (με εύρος προσέλευσης 20 – 100 επαγγελματίες).

Σημαντικές πρωτοβουλίες προώθησης της Σκιάθου στην Ολλανδία αναπτύσσουν, εξάλλου, από κοινού η Ενωση Ξενοδόχων Σκιάθου σε συνεργασία με την MTC Group. Στο πλαίσιο αυτό ήρθαν σε επικοινωνία με τον Bas Wanrooij, έγκριτο Ολλανδό δημοσιογράφο και ιδιοκτήτη του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού website στην Ολλανδία αποκλειστικά για την Ελλάδα, και εξασφάλισαν την δωρεάν αποστολή και δημοσίευση φωτογραφικού υλικού του προορισμού στο website Griekenland.net.

Ο εν λόγω δημοσιογράφος διακρίνεται για τη σταδιοδρομία του στην Ολλανδική αγορά. Στον κ. Wanrooij ανήκει το Ολλανδικό website www.Griekenland.net. Το συγκεκριμένο website είναι το κορυφαίο στην ολλανδική αγορά που προωθεί αποκλειστικά ελληνικούς προορισμούς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Griekenland.net ιδρύθηκε πριν 11 χρόνια και αριθμεί 2.500 μοναδικούς χρήστες καθημερινά, δηλαδή πάνω 700.000 μοναδικούς χρήστες ετησίως. Είναι το πλέον καθιερωμένο website στην Ολλανδία αφού έχει κέρδισε τη δεύτερη θέση στο Travvies Travel Website Awards.

Τέλος, οι πρωτεργάτες της συνεργασίας υπογραμμίζουν ότι και στα social media (facebook & Twitter) που διαθέτει το παραπάνω μέσο, συγκεντρώνει περισσότερους από 25.000 ενεργούς χρήστες που έχουν ταξιδέψει ή θα ήθελαν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα.

Σκοπός της εν λόγω συνεργασίας είναι η προβολή του νησιού στην ολλανδική αγορά και η αύξηση της ζήτησης στη συγκεκριμένη αγορά. Θα ακολουθήσουν στο μέλλον και άλλες δράσεις ώστε να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αύξηση της ζήτησης.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου